מה חשוב לדעת לפני הקמת עסק מקוון?

ממוצע הקמת העסקים המקוונים כיום אינו ניתן לחישוב מרוב הגדילה הלא מרוסנת של שוק זה. אבל כמובן שלא כל בעלי העסקים המקוונים מוכרים כל כך הרבה כמו שהם חלמו. הפוסט הזה כאן כדי לעזור לכם לתכנן את ההליכים לקראת הרווחים הגדולים דרך חנות מקוונת. 

מהם הנקודות עליכם חשוב להקפיד כדי שאנשים יכנסו לאתר שלכם? 

  • חווית משתמש- לא מספיק רק להקים אתר, צריך לראות שחווית המשתמש עוברת את הניקוד המקסימלי כדי שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים מהאתר שהעמדתם לשירותכם. שימו לב שכל הקישורים המשולבים בעמודי האתר מביאים את הלקוחות שלכם למקום הרצוי. קחו מישהו שלא עבד אתכם על הקמת האתר כדי שיבדוק האם לא חסר בתוכן להבנת הבסיס של האתר. חשוב מאוד להקפיד על עמוד אודות איכותי כדי שהלקוחות שלכם יאמינו שיש מי שעומד מישהו מאחורי האתר, מומלץ לשלב תמונות שלכם ושל החנות הפרונטלית (אם יש).
  • אופטימיזציה- לא מספיק שיש לכם אתר עם חווית משתמש מושלמת. כדי שהמשתמשים יגיעו לאתר שלכם, עליכם להתאים אותו למנועי החיפוש של גוגל. כדי להבין מה זה אופטימיציה, ומה עליכם לעשות כדי שאנשים ימצאו את האתר שלכם בין כל מיליוני החנויות המקוונות הקיימות בגוגל, כדאי לכם לבדוק (כמה מפתיע…) בגוגל, מה פירוש אופטימיזציה.
פתיחת עסק מקוון

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

אל תשקיעו כסף שאין לכם!

לפני שאתם מתלהבים ממכירות בלי הגבלת מקום בדרכים מקוונות, אנו רוצים לוודא שאתם לא שוכחים כי כל הלוואה שלוקחים היום, צריכים להחזיר אותה מדי חודש. אחרי שהבנתם מה עליכם לעשות כדי לקדם את אתר החנות שלכם, אנו רוצים לוודא שאתם מודעים להליכים של הקמת עסק. 

קודם כל כותבים תוכנית עסקית

לא פותחים עסק כי אתמול חלמתם חלום טוב בלילה. אומנם כל עסק נפתח כדי להגשים חלומות, אבל מהחלום ועד להגשמה, עובר החלון תהליכים רבים של בירור, בדיקת הממצאים ועוד. אספו מידע על כתיבת תוכנית עסקית לפני שאתם מתחילים להשתולל עם לקיחת הלוואות לא מאוזנות. 

פונים לייעוץ עסקי

לפני שאתם מתחילים לעשות קניות שבועיות באופן קבוע בסופר מסוים, אתם נוהגים לבדוק את המחירים כמה וכמה פעמים? קל וחומר לפני שמתחילים להתעסק בעל התחום העסקי. בתחום זה יש מקום לצמיחה מבחינה כלכלית, אך יש גם סיכונים רבים למי שלא יודע ומכיר את התחום לעומקו. הקליקו כאן לתזמון פגישה עם המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים.