המדריך לפתיחת עסק לעיצוב ברים ושולחנות מתוקים

יש לכם חוש לעיצוב שולחנות ומארזים מעוצבים? אתם יכולים להיות מעצבי ברים לאירועים! מעצבי ברים מרוויחים טוב ומצד שני לא עובדים קשה מדי. כי הם אוהבים את העבודה שלהם. אם אתם כאלו, הפוסט הזה יעזור לכם להתקדם ולהגיע רחוק. כי עם יכולות והכוונה מקצועית, העסק שלכם יכול להצליח ולפרוח.

מיהו קהל היעד שלכם?

  • שמחות ואירועים.

כל אירוע של קהל משתתפים, מצריך בר, פרחים ועוגות. לא כל אחד יודע לעשות את זה כמו שצריך. אתם תפרסמו את עצמכם בתור מעצבי ברים ושולחנות מתוקים והביקוש לעבודה שלכם יתחיל לזרום. גם בשמחות כמו אירוסין, בר מצווה וכדומה משקיעים בבר יפה. אתם יכולים לעשות את זה כמו שצריך ולהנות מהכנסה נחמדה.

  • מפיקי אירועים
    מפיקי אירועים נעזרים הרבה במעצבי ברים ושולחנות מתוקים לעיצוב ומיתוג אירועים. פנו לקהל יעד זה.
  • קורסים למבוגרים

ישנם עוד אנשים כמוכם שיש להם את זה בידיים. תוכלו לפרסם סדרת סדנאות מקצועית בה תשלמו את סודות המקצוע. הרבה ישמחו לקבל טיפים לעיצוב ברים ושולחנות מתוקים.

  • חוגים חובבנים לילדים

גם ילדים אוהבים להשקיע בתחום. אם אתם מחפשים ללמד ילדים בצורה חובבנית, תוכלו להציע את עצמכם לבתי ספר וללמד בחוגים קבוצות של ילדים ליצירת דברים מעניינים מממתקים וכדומה.

  • חנויות מתנות

אם אתם גם יודעים להכין פטיפורים ( זאת לא תורה גדולה כל כך. זה עניין של תבניות סיליקון מתאימות, חומרים מיוחדים וקצת מיומנות), תוכלו למכור פטיפורים מיוחדים באופן פרטי וכמובן גם במכירה של כמויות לחנויות.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

כמה עולה לפתוח עסק של עיצוב ברים?

התחום של עיצוב ברים אינו תחום יקר. אם יש לכם את זה בידיים, אתם רק צריכים לקחת קורס קצר כדי לקבל כלים מקצועיים נוספים, לקנות כלים המיועדים לעיצוב. מדובר בעלות של כמה אלפי שקלים בודדים. כך שבאמת אתם יכולים לצאת לדרך ולעצב אירועים בסטייל.

מה חשוב שתדעו לפני שאתם מתחילים לעצב ברים?

חשוב מאוד לדעת שעיצוב ברים מצריך דיוק, סבלנות והשקעה רבה. לא תוכלו להבטיח להגיע לכמה אירועים ביום אחד. גם מבחינת הזמן היקר וגם מכיון שהכוח והיכולת להתרכז כל כך הרבה שעות, מוגבל. אל תתחייבו יותר מדי. נסו את עצמכם קודם בשטח כדי שתכירו את הכוחות והיכולת שלכם לעמוד בלחץ של זמן.

פנו לחברת המפתח לליווי והקמת עסקים כדי להנות מייעוץ עסקי מקצועי ויעיל לאורך כל הדרך. נשמח לסייע גם לכם.

איך פותחים עסק לעיצוב ברים ושולחנות מתוקים?

עיצוב בר או שולחן מתוקים הוא יצירת חלל מושך ויזואלי עבור האורחים ליהנות ממשקאות וקינוחים. הנה כמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב בר או שולחן מתוקים:

 

-תכנית: התכנית צריכה להיות מעוצבת בצורה כזו שתאפשר זרימה חלקה של האורחים וגישה נוחה למשקאות וקינוחים.

 

-תאורה: יש לספק תאורה מתאימה כדי להציג כראוי את המשקאות והקינוחים.

 

-תפאורה: העיצוב צריך להיות בקנה אחד עם הנושא הכללי של האירוע ולהוסיף לאווירה.

 

-שימושיות: הבר או שולחן המתוקים צריכים להיות מתוכננים להיות שימושים ויעילים, עם כל הציוד והאספקה הדרושים נגישים בקלות.

 

-מגוון: יש להתייחס למגוון המשקאות והקינוחים כדי לתת מענה לטעמים והעדפות שונות.

 

-מצגת: יש להציג את המשקאות והקינוחים בצורה אטרקטיבית ומושכת.

 

נושא: יש לקחת בחשבון את נושא האירוע ולשלב אותו בעיצוב הבר או שולחן המתוקים.

בסך הכל, העיצוב של בר או שולחן מתוקים צריך להיות מושך ויזואלית, פונקציונלי ומשקף את הנושא הכללי של האירוע.

תוכנית עסקית לעסק של עיצוב ברים ושולחנות מתוקים

תוכנית עסקית לחברה לעיצוב שולחנות בר ומתוקים תכלול את האלמנטים הבאים:

 

תקציר מנהלים: סעיף זה אמור לספק סקירה קצרה של החברה, כולל ייעודה, שוק היעד והשירותים המוצעים.

 

תיאור החברה: סעיף זה אמור לספק מידע מפורט יותר על החברה, כולל מבנה הבעלות שלה, ההיסטוריה והניסיון שלה בענף.

 

ניתוח שוק: סעיף זה אמור לספק סקירה כללית של השוק לשירותי עיצוב שולחנות ברים ומתוקים, כולל גודל שוק, מגמות צמיחה ודמוגרפיה של שוק היעד.

 

ניתוח תחרותי: סעיף זה אמור לספק סקירה כללית של המתחרים של החברה, כולל נקודות החוזק והחולשה שלהם.

 

הצעות שירות: סעיף זה צריך לתאר את שירותי החברה בפירוט, כולל תהליך התכנון, החומרים בהם נעשה שימוש ומבנה התמחור.

 

שיווק ומכירות: סעיף זה צריך לתאר את אסטרטגיות השיווק והמכירות של החברה, כולל כיצד היא מתכננת להגיע לשוק היעד שלה וליצור לידים.

 

תפעול: סעיף זה צריך לתאר את הפעילות השוטפת של החברה, לרבות דרישות המתקנים שלה והציוד שלה.

 

תחזיות פיננסיות: סעיף זה אמור לספק תחזיות פיננסיות עבור החברה, כולל הכנסות, הוצאות ורווחים צפויים.

 

סיכום: סעיף זה צריך לסכם את נקודות המפתח של התוכנית העסקית ולספק קריאה לפעולה למשקיעים או שותפים פוטנציאליים.

דוגמא לתוכנית עסקית לעסק של עיצוב ברים ושולחנות מתוקים

תקציר מנהלים:

חברת זו היא חברה בשירות מלא לתכנון ועיצוב אירועים המתמחה ביצירת ברים ושולחנות מתוקים מדהימים ושימושיים לחתונות, אירועי חברה ואירועים מיוחדים אחרים. המשימה שלנו היא לספק ללקוחותינו את השירותים האיכותיים ביותר וליצור חוויה בלתי נשכחת עבור האורחים שלהם. אנו משרתים את שוק האירועים היוקרתי ומכוונים ללקוחות יוקרתיים המחפשים עיצובי בר ושולחנות מתוקים ייחודיים ומותאמים אישית.

תיאור חברה:

החברה לעיצוב ברים ועיצוב שולחנות נמצאת בבעלותה ומופעלת על ידי __, מתכננת ומעצבת אירועים מנוסה. יש לנו צוות של מעצבים ומתכנני אירועים מנוסים שעובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את החזון שלהם ולהביא אותו לידי ביטוי.

ניתוח שוק:

הביקוש לעיצובי בר ושולחן מתוקים ייחודיים ומותאמים אישית נמצא בעלייה, במיוחד בקרב לקוחות יוקרתיים שמוכנים לשלם סכומי עתק עבור שירותים יוצאי דופן. שוק היעד שלנו כולל מתכנני אירועים יוקרתיים, מתכנני חתונות ולקוחות בודדים המתכננים אירועים כגון חתונות, אירועי חברה ואירועי צדקה.

ניתוח תחרותי:

המתחרים העיקריים הם חברות אחרות לתכנון ועיצוב אירועים המציעות שירותים דומים. עם זאת, אנו מבדלים את עצמנו על ידי ההתמקדות שלנו ביצירת עיצובים ייחודיים ומותאמים אישית המשקפים את האישיות והחזונות של הלקוחות שלנו. בנוסף, לצוות שלנו יש ניסיון עשיר ורקורד מוכח של יצירת אירועים מוצלחים.

הצעות שירות:

השירותים שלנו כוללים:

– עיצוב בר ושולחן מתוקים בהתאמה אישית

– תכנון ותיאום אירועים

– השכרת ציוד ואביזרים לשולחן בר ומתוקים

– תיאום עם ספקים אחרים

– שירותי ייעוץ ועיצוב

שיווק ומכירות:

החברה תשווק את שירותיה באמצעות שילוב של ערוצים מקוונים ולא מקוונים, לרבות מדיה חברתית, אירועי רשת ופרסום מודפס במגזינים לתכנון חתונות ואירועים. אנחנו גם נשתתף בתערוכות כלות ובאירועים אחרים בתעשייה כדי לייצר לידים ולהציג את השירותים שלנו.

פעילות:

חברת בר ומתוק לעיצוב שולחן תפעל ממשרד ביתי ותשכור מחסן לאחסון ציוד וחומרים. הצוות שלנו יורכב ממנהל, 2 מעצבים ו-2 רכזי אירועים.

תחזיות פיננסיות:

רווח ועלויות משתנות מעסק לעסק

סיכום:

חברה זו ממוקמת היטב כדי לנצל את הביקוש ההולך וגובר לעיצובי בר ושולחן מתוקים ייחודיים ומותאמים אישית. עם ההתמקדות שלנו בלקוחות יוקרתיים ובשירותים יוצאי דופן, אנו בטוחים ביכולתנו לייצר צמיחה מתמדת בהכנסות וברווחים בשנים הקרובות.