המדריך להקמת משרד פרסום

ענף הפרסום מתפתח וצומח. וזה קורה בעקבות הביקוש הגובר בשוק שזיהה את חשיבות הפרסום. פרסום חייב להיות מקצועי ומעניין. לכן בעלי עסקים מחפשים את משרדי הפרסום המובילים בקבלת תוצאות. גם אתם יכולים להיכנס לתחום. כאן נביא את הנקודות החשובות מבחינה עסקית בהקמת משרד פרסום.

מי קהל היעד של משרד פרסום?

משרד פרסום פונה לכל בעל עסק בישראל שרוצה לפרסם את עצמו ולהגדיל מכירות. בדקו אם אתם מעוניינים לפנות למגזר עסקי מסוים או לקהל יעד כללי ופחות ממוקד. ככל שתהיו יותר ממוקדים יהיה לכם יותר קל בהמשך.

מהם השלבים לפתיחת משרד פרסום?

  1. בדיקת עלויות וגיוס מימון – עוד לפני שתפתחו עסק חדש, אתם חייבים לפנות ליועץ עסקי. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם קורסים. לכן, חשוב מאוד שתפנו ליועץ עסקי שיבנה תוכנית עסקית מפורטת עם כל פרטי הקמת העסק שלכם.  
משרד פרסום

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

2. דיווח עוסק פטור – כדי לקבל תעודת עוסק פטור תצטרכו לפתוח תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. 

3. השכרת מקום מתאים. אתם נדרשים למצוא חנות מתאימה מבחינת גודלה לצרכי העסק שלכם.

4. רכישת ציוד  – תדרשו לקנות מחשבים, מסכים מדפסת, עמדות ישיבה, שולחנות ועוד.

5. רכישת ביטוחי חובה – אל תזלזלו ברכישת פוליסת ביטוח לעובדים כמו ביטוח צד ג וביטוח תכולה.

6. מיתוג ופרסום – מי כמוכם מכיר בחשיבות הפרסום המקצועי. השקיעו בתקציב פרסום מקצועי ופזרו אותו בצורה שקולה וחכמה.  

ייעוץ עסקי למשרד פרסום בהקמה

כשמקימים עסק חייבים להתנהל בחוכמה. הבסיס להצלחת עסק היא ניהול נכון בהתאם לתכנית העסקית. לקבלת תוכנית עסקית מותאמת לנתוני העסק שאתם רוצים להקים, פנו לחברת המפתח להקמת עסקים. כי אצלינו תקבלו ייעוץ עסקי שמוביל להצלחה. לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית חינם, פנו אלינו.