Search
Close this search box.

המדריך להקמת מפעל שיש מצליח!

לאחר שצברתם ידע וניסיון בתחום השיש, אתם מוזמנים לפתוח מפעל להכנת שיש. מבחינה עסקית, מהם השלבים בתהליך הקמת מפעל שיש? המומחים של המפתח לליווי והקמת עסקים עונים כאן, במיוחד בשבילכם.

מי קהל היעד?

  1. חידוש מטבח ושירותים.
  2. קבלנים ושיפוצניקים.
  3. מוסדות ומשרדים.

מהם השלבים להקמת מפעל שיש? 

  1.   בדיקת עלויות וגיוס מימון – לפני שאתם מתחילים להשקיע ברכישת שיש ומכונות נדרשות, אתם חייבים לפנות לייעוץ עסקי. יועץ עסקי מנוסה יבנה עבורכם תוכנית עסקית שתכיל את כל פרטי הקמת העסק. כמה עולים החומרים, בכמה תמכרו את התוצרת ומה יהיה מחיר הבלאי הצפוי. אחרי החישוב של רווח מול הפסד יקבע היועץ האם וכיצד משתלם לכם לפתוח את העסק החדש.

    רק כך תדעו שאתם מסודרים והעסק שלכם אכן רווחי ומשתלם. אחרת, ישנם אנשים שפותחים עסק חדש בלי לבדוק את כדאיותו. כך בסופו של דבר הם מוצאים את עצמם פושטים רגל במפח נפש ועם נזקים חמורים של הלוואות וחובות. סוף מעשה במחשבה תחילה.

עבודות שיש

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

 2. תחום העיסוק שלכם יכול להיות עוסק פטור. לצורך כך יש לפתוח תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. בדקו האם העסק שלכם אכן חוקי. שאלו את היועץ העסקי שלכם.

3. רכישת ציוד  – מכונות לחיתוך ועיבוד השיש, סכין מיוחדת, מעמדים ועוד. כמובן שתצטרכו לקנות גם את האבן החצובה עצמה, ולא משנה אם אתם מייבאים אותה או שאתם שאתם רוכשים אותה ממחצבה סמוכה. רמת העיבוד והגימור היא זו שמשפיעה בסופו של דבר.

4. מיתוג ופרסום – עסק מצליח הוא עסק שהשקיעו בו פרסומת ומיתוג. לכן, חשוב מאוד שתפנו למשרד פרסום שעובד בשיווק מוצרים וחנויות שישווק את העסק שלכם. שלמו לו טוב שיעשה לכם עבודה מושקעת וייחודית. שעובד בשיווק מוצרים וחנויות שישווק את העסק שלכם. שלמו לו טוב שיעשה לכם עבודה מושקעת וייחודית.

יועץ עסקי מומלץ למפעל שיש בהקמה

אם אתם רוצים לפתוח עסק מצליח, אתם מוזמנים אלינו. אנו בחברת המפתח לליווי והקמת עסקים מתמחים בליווי וייעוץ עסקי. אנו נבנה עבורכם תוכנית עסקית שתכיל את כל נתוני פתיחת העסק ונדאג לכך שהעסק שלכם יהיה רווחי וכדאי. לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית חינם עם יועץ עסקי מומחה לעסקים בהקמה, דברו איתנו.

איך בונים תוכנית עסקית למפעל שיש מצליח?

מפעלי שיש מתמחים בייצור מוצרי שיש, לרבות אריחים, לוחות ומשטחים. תהליך הייצור כולל בדרך כלל חיתוך ועיצוב שיש למוצר הרצוי. השיש הוא חומר אבן טבעי המוערך ביופיו ובעמידותו, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור פרויקטי שיפוץ ובנייה של הבית. עסק מצליח של מפעל שיש דורש שילוב של מומחיות טכנית, ציוד ותפעול יעיל כדי לייצר מוצרים באיכות גבוהה במחירים תחרותיים. בנוסף, התמקדות חזקה בשירות לקוחות, שיווק ומכירות חיונית להקמת עסק מצליח למפעלי שיש.

תוכנית עסקית למפעל שיש

תקציר מנהלים: ספקו סקירה קצרה של עסקי מפעל השיש שלכם, כולל המשימה, המוצרים והשירותים שלו, שוק היעד והיעדים.

 

ניתוח שוק: ערכו מחקר על תעשיית השיש, כולל גודל שוק, מגמות ותחרות. תחקרו את שוק היעד ואת הצרכים שלהם ונתחו כיצד העסק שלכם יענה על הצרכים הללו.

 

מוצרים ושירותים: תארו את המוצרים והשירותים שתציעו, כולל סוג השיש שבו תשתמשו ותהליך הייצור. הסבירו מדוע המוצרים והשירותים שלכם ייחודיים וכיצד הם יבלטו בשוק.

 

שיווק ומכירות: פתחו אסטרטגיית שיווק ומכירות כדי להגיע לשוק היעד שלכם וליצור לידים. שקלו כיצד תקדמו את המוצרים והשירותים שלכם וכיצד תבנו ותשמרו על קשרי לקוחות.

 

תפעול: הסבירו כיצד תנהלו את התפעול השוטף של עסק מפעל השיש שלכם, לרבות רכישת חומרים, תהליכי ייצור ולוגיסטיקה.

 

תחזיות פיננסיות: ספקו תחזיות פיננסיות עבור העסק שלכם, כולל עלויות התחלה, הכנסות והוצאות ותזרים מזומנים. תיצרו תקציב ותוכנית פיננסית עבור העסק שלכם.

 

ניהול וכוח אדם: תארו את מבנה העסק שלכם ואת אנשי הצוות שתצטרכו כדי לנהל אותו. יש להוסיף על הכישורים, הניסיון והאחריות שלהם.


מסקנה: סכמו את נקודות המפתח של התוכנית העסקית שלכם והסבירו מדוע אתם מאמינים שעסק מפעל השיש שלכם יצליח.

דוגמא לתוכנית עסקית למפעל שיש

תקציר מנהלים:

המפעל הוא מפעל שיש המתמחה בייצור מוצרי שיש איכותיים לענפי הבנייה למגורים ולעסקים. המשימה שלנו היא לספק ללקוחות מוצרי שיש יפים, באיכות גבוהה ובמחיר סביר העונים על הצרכים הספציפיים שלהם. שוק היעד שלנו כולל בעלי בתים, בונים, אדריכלים ומעצבי פנים. המטרה שלנו היא להפוך לשחקן מוביל בתעשיית השיש על ידי מתן שירות לקוחות יוצא דופן, מוצרים חדשניים ומחירים תחרותיים.

 

ניתוח שוק:

תעשיית השיש היא שוק צומח, שוק היעד שלנו הוא בעלי בתים ואנשי מקצוע בתחום הבנייה המחפשים מוצרי שיש עמידים ואטרקטיביים לבתיהם ולעסקיהם. אנו נבדיל את עצמנו מהמתחרים שלנו על ידי הצעת מגוון רחב יותר של מוצרי שיש, זמני אספקה מהירים יותר ומחויבות לשביעות רצון הלקוחות.

 

מוצרים ושירותים:

המפעל יציע מגוון רחב של מוצרי שיש, כולל אריחים, לוחות, משטחים וחלקים בהזמנה אישית. אנו נקנה את השיש שלנו מספקים מהימנים ונשתמש בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי להבטיח שהמוצרים שלנו עומדים בתקני האיכות הגבוהים ביותר. תהליך הייצור שלנו יהיה יעיל כדי להפחית את הפסולת ולהבטיח שהמוצרים שלנו יסופקו בזמן.

 

שיווק ומכירות:

נגיע לשוק היעד שלנו באמצעות שילוב של טקטיקות שיווק דיגיטליות. האתר שלנו יהווה את אבן הפינה של אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלנו, יציג את המוצרים והשירותים שלנו ויקל על הלקוחות לבצע הזמנות באינטרנט. אנו גם נשתף פעולה עם אנשי מקצוע בתעשייה כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלנו. צוות המכירות שלנו יקבל הכשרה לספק ללקוחות תמיכה אישית וייעוץ מומחה.

 

פעולות:

תהליך הייצור שלנו יעבור אופטימיזציה כדי להפחית את הפסולת ולהגביר את היעילות. נשקיע גם בתוכנת ניהול מלאי כדי להבטיח שתמיד יהיו לנו את המוצרים הנכונים במלאי. הצוות הלוגיסטי שלנו יהיה אחראי על אספקת מוצרים ללקוחות בזמן וחסכוני.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנות מעסק לעסק

 

ניהול וכוח אדם:

 

המפעל ינוהל על ידי צוות של אנשי מקצוע מנוסים עם רקע בתעשיית השיש. למנכ"ל שלנו שנות ניסיון רב בענף הבנייה ורקורד מוכח של הצלחה. צוות המכירות והשיווק שלנו ינוהל על ידי איש שיווק מנוסה בעל רקע בשיווק דיגיטלי. צוות הייצור שלנו ינוהל על ידי אדם מנוסה בעל הבנה עמוקה בתעשיית השיש.

 

סיכום:

המפעל עומד להפוך לשחקן מוביל בתעשיית השיש על ידי הצעת מוצרים באיכות גבוהה, שירות לקוחות יוצא דופן ומחירים תחרותיים. הצוות המנוסה שלנו, המוצרים החדשניים ואסטרטגיית השיווק והמכירות החזקה שלנו יעזרו לנו להשיג את המטרות שלנו ולבנות עסק מצליח ורווחי.

פניה מהירה: