המדריך המלא לתפעול עסק מבלי לבזבז אף לא שקל אחד מיותר

כאשר אתם מנהלים את העסק שלכם, אתם צריכים לראות שזה לא בא על חשבון דברים חשובים אחרים. כלומר, אם זה לא בא על חשבון העובדים והמוטיבציה שלהם. כדי לנהל עסק בלי לבזבז כסף, צריך לתמרן בין רצון לצורך, בין טוב למוגזם. אתם מוזמנים להמשיך איתנו ולהבין איך עושים את זה נכון. 

מעניין לדעת: רוב העסקים פושטים רגל ונכשלים בגלל סיבה אחת ומרכזית, אי יכולת הזרמת המזומנים בצורה תקינה. כאשר יודעים מה ואיך לעשות עם הכסף, הכל נראה אחרת. רוצים לעשות שינוי? המשיכו איתנו. 

המטרה של כל בעל עסק היא כל הזמן לצמצם עלויות מתוך דאגה לצמיחה ולמינוף מתמיד של העסק שלו. איך אפשר לעשות יחד את שני הדברים הללו כשבמבט שטחי הם נראים נוגדים זה את זה? 

נתחיל בהדרכה, איך מנהלים עסק בצורה נכונה? 

  • שיווק נכון ומתמרן-

    כאשר אתם באים לשווק את העסק שלכם, אתם צריכים לראות שאתם עושים את זה בצורה נכונה. אולי כדי להבין נשאל מהי הצורה הלא נכונה? הצורה הלא נכונה, היא שפיכת כספים רבים על תוכניות פרסום גרנדיוזיות שאיזו חברת שיווק הציעה ברוב רצון לעזור לכם לקידום המכירות שלכם. אין דבר כזה! כאשר אתם באים לפרסם, אתם השולטים על כמות הפרסומות ועל המיקום שלהן בעמוד העיתון או בכל מקום שלא יהיה. לכן, אל תתנו לאנשים לגרום לכם לשלם על פרסום הון כאשר אתם יכולים לפרסם מודעות קטנות וצנועות יותר, ולהגיע ליעדים שלכם בשקט בלי שפיכת מזומנים רבים כל כך.
לבזבז שקל

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • מיקום גיאוגרפי פרופורציונלי- איך מיקום העסק קשור למילה-"פרופורציה"? כאשר אתם עסק שמרוויח כדי מחייתכם, ואתם יושבים על מקום שגורם לכם לשלם עשרות אלפי שקלים על שכירות, זה חסר פרופורציה. אין שום סיבה שתשלמו כסף רב על שטחים שאתם לא צריכים או על מיקום טוב מדי כאשר אתם יכולים להסתפק בפחות מכך. ברור שמיקום טוב קורם לעסק שלכם למכור יותר. אבל כמה יותר? דעו ששם טוב נבנה על ידי גורמים רבים אבל מיקום גיאוגרפי הוא לא מהגורמים המכריעים שבהם.

     

  • טכנולוגיה היא לא פתרון לכל דבר- נניח שיש לכם חלום להפוך לכנריסטים מוכשרים ומפורסמים. גם אם תשבו שעות על גבי שעות על ספרי תיאוריה, על פענוחן של יצירות ועל צפיה בנגנים עולמיים, שום דבר מכל אלה לא יקדם אתכם להיות נגנים. מה כן יגרום לכם להתקדם? אם תקחו את הכינור ליד ותתחילו לעשות היכרות עם כל אחד ואחד ממיתרי הכינור. יש לכם חנות? יש לכם עסק? לא יעזור אם תקימו לנו שבעה או שמונה אתרי אינטרנט מדהימים ככל שיהיו. אתם צריכים למכור את המוצרים ואתר האינטרנט הוא רק תומך נלווה, הוא לא יהיה המטרה ולא היעד.

    כדאי שתבינו שכדי להרוויח כסף צריך להתאמץ. עוד לא שמענו על אחד שיש לו הרבה כסף והוא ישב בבית על חשבון זה שיש לו אתר אינטרנט, אין דבר כזה. כאשר אתם רוצים לקדם את העסק שלכם, אתם צריכים לעשות בשביל זה כל מה שבעל עסק מרוויח אחר עושה בשביל העסק שלו.

    אם אתם מכירים מישהו שנראה לכם כיושב על זרי הדפנה, אתם מוזמנים לבדוק בהיסטוריה שלו כנראה שהרבה שנים הוא עבד קשה מאוד. אולי נוסיף משהו לסיום סעיף זה: אם אתם מוצאים איזושהי תוכנה שמביאה הרבה כסף, תעדכנו אותנו ונשמח לפרסם זאת לתועלת הציבור…

     

  • למען הייעול, העסיקו עובדים יעילים- גם אם יש לכם חנות לממכר מוצרי חשמל, אתם צריכים למצוא את אותם אנשים שיש להם גישה לאלקטרוניקה. כי כאשר אדם מחובר לתחום בו הוא עובד, זה גורם לו להיות משוכנע יותר כאשר הוא מדבר על המוצרים. גם בשירות הלקוחות, זה יכול להיות לכם לעזר. מאוד קל להביא עוד ועוד עובדים כדי שכולם יעזרו לכם להשתלט על העבודה, אבל קשה מאוד לפטר אותם אחר כך. לכן, אם אתם מרחמים על עצמכם, לפני שאתם מחליטים אם להכניס עוד עובדים לעסק שלכם, תעשו עם עצמכם הרבה חושבים האם צריך ואם כן, אז את מי אתם עומדים להכניס ובעזרתו לייעל את העסק שלכם.

     

  • ציוד משרדי ותו לא- אם יש לכם צורך בציוד אתם מוזמנים לרכוש אותו. אבל למה אתם מחזיקים, מחשבים בעוד אתם לא משתמשים אלא רק באחד מהם. כל ציוד משרדי אחר המיותר לכם, עדיף שלא תרכשו אותו, אבל אם כבר רכשתם אותו, כדאי מאוד שתעשו בו את השימוש הנכון ותנסו למכור אותו יד שתיים למישהו.

     

  • אל תוציאו כסף על ליגה- אם לצורך העסק שלכם אתם צריכים לרכוש מספר רכבים, אתם לא צריכים ולא זקוקים להוציא אף לא שקל מיותר אחד על שם המכונית. אתם יכולים להגדיר את זה כך: הדרך הטובה לחסוך כסף, היא לא להוציא אותו. והדרך הטובה ביותר לבזבז כסף היא על רכישת מותגים. עכשיו נותר לכם לעשות את התרגיל הפשוט של 1+1=2.

     

  • אל תרכשו מלאי בלי גבול- אין שום עניין שתחנקו את עצמכם מבחינה כלכלית כדי לרכוש עוד ועוד מוצרים שיעמדו במחסן, כאשר אתם יכולים להתנהל בקצב של המכירות שלכם. יותר נכון, לא רק שאין סיבה, זה גם לא נכון.

אחרי שאתם יכולים לעשות V על כל אחד מן הסעיפים לעיל, אתם יכולים להיות בטוחים שהעלויות שאתם מוציאים על העסק שלכם הינן מינימליות. 

רוצים לדעת עוד? 

אנו בחברת המפתח נשמח להעניק לכם שירות אדיב ומקצועי. אין שום סיבה שלא תרוויחו מהעסק שלכם הרבה כסף. מי שמשקיע מרוויח בסוף. רק שינוי קטן. אצלינו השקעה היא לאו דווקא השקעה כספית. אצלינו השקעה זו השקעה של זמן, של כוחות, ושל כל דבר אחר מלבד כסף. הקליקו כאן ותכירו מקרוב את כל שיטות העבודה שלנו.