Search
Close this search box.

המדריך המלא להקמת מרפאה וטרינרית בישראל

וטרינר ממוצע מרוויח מאות אלפי שקלים בשנה. מדובר בעבודה רווחית ופחות נפוצה המשלמת בתוכה את תחום הרפואה והטיפול בחיות. וטרינרים רבים למדו את המקצוע כדי להגשים חלום ילדות. 

מי קהל היעד?

  • רישיון עיסוק – כדי לעסוק בוטרינריה בישראל תצטרכו לקבל רישיון ממשרד החקלאות ומהמשרד להגנת הסביבה.

     

  • רישיון עסק – כדי לקבל היתר להקים מרפאה וטרינרית תצטרכו לקבל רישיון עסק מהעירייה המקומית. גם אם לא קיבלתם את האישור המיוחל, אתם יכולים לבקש אותו שוב ויש סיכוי שיאשרו זאת לאחר בדיקה נוספת. לצורך כך היעזרו ביועץ עסקי מומחה לעסקים בהקמה.

  •  
הקמת עסק עצמאי כווטרינר
  • פתיחת תיק ברשויות המס – עליכם לפתוח תיק בביטוח לאומי, רשות במע"מ ומס הכנסה. את השלב הזה מומלץ לעשות בליווי רואה חשבון מומחה.

  • רכישת ציוד וטרינר – כדי לקבל קליינטים ולהתחיל לעבוד בפועל, עליכם לרכוש ציוד וטרינרי. ציוד כזה הוא יקר. בדקו שיש לכם את מקורות המימון לכך. בהמשך תצטרכו גם לחפש אחר מקום מתאים להקמת המרפאה הוטרינרית.

מחפשים יועץ עסקי מומלץ למרפאה וטרינרית בהקמה?

הגעתם למקום הנכון. אנחנו נעשה לכם את העבודה. חברת המפתח ללווי והקמת עסקים מסייעת ליזמים רבים להקים עסק מצליח משלהם. אתם לא צריכים להיות בעלי ידע מקדים כדי להקים עסק, אלא לספר לנו את החלום שלכם ולתת למומחים שלנו לעשות עבורכם את העבודה ואת בניית התוכנית העסקית. נשמח להכיר אתכם.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך בונים תוכנית עסקית למרפאה וטרינרית?

מרפאה וטרינרית היא מתקן רפואי המתמקד באבחון וטיפול בבעלי חיים. הם מספקים טיפול לכל סוגי בעלי החיים.

 

מרפאות וטרינריות מנוהלות על ידי וטרינרים, שהם אנשי רפואה שסיימו תואר בווטרינריה ועברו את הבחינות הנחוצות. גם אנשי צוות מיומנים אחרים כגון טכנאים וטרינרים ועוזרים שיעזרו בפעולות היומיומיות.

 

מרפאות וטרינריות מציעות מגוון שירותים, לרבות בדיקות שגרתיות, חיסונים ואבחון. הם גם מספקים שירותים מיוחדים יותר כמו כירורגיה, רפואת שיניים וייעוץ התנהגותי. מרפאות רבות מציעות גם שירותי חירום וגם שירותי טיפוח.

 

בסך הכל, מרפאות וטרינריות ממלאות תפקיד חיוני לבריאות ורווחתם של בעלי חיים, ומהוות משאב חשוב לבעלי ומטפלים של בעלי חיים.

תוכנית עסקית למרפאה וטרינרית

תקציר מנהלים: סעיף זה אמור לספק סקירה קצרה של העסק, כולל הצהרת הייעוד שלו, השירותים המוצעים והיעדים לעתיד.

 

ניתוח שוק: בחלק זה יש לחקור ולנתח את השוק הווטרינרי באזור בו תמוקם המרפאה. שקלו את גודל השוק, את התחרות וכל הזדמנויות צמיחה פוטנציאליות.

 

שירותים: תארו את השירותים שהמרפאה תציע, כגון בדיקות שגרתיות, ניתוחים וטיפול חירום. כמו כן, ציינו שירותים מיוחדים כגון רפואת שיניים ועוד.

 

שיווק ומכירות: הסבירו כיצד אתם מתכננים לשווק ולקדם את המרפאה כדי למשוך לקוחות חדשים. זה יכול לכלול פרסום, מדיה חברתית והסברה לקהילה.

 

תפעול: תציינו את הפעילות היומיומית של המרפאה, לרבות כוח אדם, ניהול מלאי וניהול פיננסי.

 

תחזיות פיננסיות: ספקו תחזיות פיננסיות לשלוש עד חמש שנות הפעילות הראשונות, כולל הכנסות והוצאות חזויות, ניתוח איזון ורווחיות חזויה.

 

נספח: כללו כל מידע נוסף, כגון קורות חיים של צוות העובדים, הסכמי שכירות, היתרים ורישיונות.

דוגמא לתוכנית עסקית למרפאה וטרינרית

תקציר מנהלים:

המרפאה היא מרפאה לבעלי חיים בשירות מלא אשר יהיה ממוקם בלב מרכז העיר. המשימה שלנו היא לספק את האיכות הגבוהה ביותר של טיפול רפואי למטופלים שלנו תוך מתן שירות לקוחות מעולה ללקוחותינו. אנו נציע מגוון רחב של שירותים, לרבות בדיקות שגרתיות, ניתוחים וטיפול חירום. המטרה שלנו היא להפוך למרפאה הווטרינרית הטובה באזור וליצור קשרים ארוכי טווח עם לקוחותינו ומטופלינו.

ניתוח שוק:

השוק הווטרינרי במרכז העיר אינו שוק רחב כיום, יש רק כמה מרפאות קטנות באזור. שוק היעד שלנו יהיו בעלי חיות מחמד בארץ.

המתחרים העיקריים שלנו יהיו המרפאות הקטנות שנמצאות כיום באזור, אך אנו מתכננים לבדל את עצמנו באמצעות מגוון השירותים המקיף שלנו ושירות לקוחות מעולה.

שירותים:

המרפאה הווטרינרית תציע מגוון רחב של שירותים, לרבות:

בדיקות שגרתיות וחיסונים, ניתוח, כולל עיקור וסירוס, טיפול דחוף, רפואת שיניים, שירות חירום 24 שעות ביממה ועוד.

שיווק ומכירות:

אנו מתכננים לשווק את המרפאה שלנו במגוון פלטפורמות, כולל:

– פרסום בעיתונים ובתחנות רדיו מקומיות

– קידום מכירות ברשתות חברתיות ופרסום באינטרנט

– חלוקת פליירים באזור

– חסות אירועי חיות מחמד מקומיים

– עבודה התנדבותית עם מקלטים מקומיים לבעלי חיים

תפעול:

המרפאה הווטרינרית תהיה פתוחה 6 ימים בשבוע, בנוסף בסוף שבוע תהיה פתוחה מרפאת חירום. יהיה לנו צוות של וטרינרים, טכנאים וטרינרים וצוות תמיכה. המרפאה שלנו תצויד בציוד רפואי חדיש, כולל רדיוגרפיה דיגיטלית ומתקני מעבדה פנימיים. כמו כן, תהיה לנו מערכת מקוונת להזמנת תורים, וחנות מקוונת למוצרים ותרופות לחיות מחמד.

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנות מעסק לעסק.

נִספָּח:

– קורות חיים של חברי צוות מפתח

– הסכם שכירות למיקום המרפאה

– רישיונות והיתרים לעסק

פניה מהירה: