Search
Close this search box.

המדריך המלא להקמת חברת אבטחה

לא כל אחד יכול להקים חברת אבטחה. הקמת עסק מסוג כזה דורשת רשיונות, הון עצמי, כושר ניהולי ועוד. איך בכל זאת תוכלו להפוך להיות בעלי חברת אבטחה מצליחה? כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן. 

אפיון השוק הישראלי בתחום חברות אבטחה

בישראל ישנן מאות חברות אבטחה המספקות שירותים שונים. למרות שחלק מהמאבטחים אינם נושאים נשק חם. הביקוש לאבטחה הולך וגדל. ככל שחברות ועסקים שונים משכללים את עצמם ומתקדמים, כך הם מגדילים את הסיכוי לחוות גניבות. ולכן הם שוכרים שירותי אבטחה. 

הקמת חברת אבטחה

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים להקמת חברת אבטחה? 

כאשר מקימים עסק או חברה גדולה, יש צורך לעבור אין ספור שלבים. כאן נפרט את השלבים המשמעותיים להקמת חברת אבטחה. קחו בחשבון שזהו רק על קצה המזלג ויש עוד נתונים רבים שתקבלו כשתפנו ליועץ עסקי.

  • הכשרה – לא כל אחד שרוצה להקים חברת אבטחה, יכול לעשות זאת בפועל. תכל'ס, רוב בעלי חברות האבטחה בארץ, הם בעלי רקע צבאי. רישיון להחזקת נשק הוא חובה בעיסוק זה.

     

  • גיוס הון – הפרמטר שעל פיו תחליטו אם להקים חברת אבטחה הוא כמות ההון שיש לכם להשקיע למטרה זו. הקמת חברת אבטחה דורשת השקעה רבה. השכרת משרדים, רכישת ציוד וגיוס עובדים, כל אלו עולים לא מעט כסף. נקודה נוספת וחשובה, התחרותיות הגדולה הקיימת בשוק, תגרום לכם לשלם הון על פרסום ושיווק החברה שלכם.

     

  • שיווק – כחלק משלבי הקמת חברת אבטחה תצטרכו להעמיד איש שיווק שיצור קשר עם לקוחות פוטנציאלים (בעלי מוסדות וכדומה) על מנת להביא אותם לפגישה ולחתום על חוזה עבודה.

     

  • סקר שוק – לפני שאתם נכנסים להשקעה גדולה כל כך, חשוב שתיכנסו היטב לתחום של חברות אבטחה, על ידי עריכת סקר שוק מעמיק.

     

יש לכם חלום גדול ומרגישים שגדול עליכם לממש אותו? חברת המפתח ללווי והקמת עסקים תעזור לכם להגשים את החלום מן הכוח אל הפועל. אנו מלווים עסקים במגוון תחומים מהשלב הרעיוני ועד לניהול העסקי בפועל. תנו למומחים לעבוד בשבילכם.

איך בונים תוכנית עסקית לחברת אבטחה?

חברת אבטחה היא חברה המספקת מגוון רחב של שירותים הקשורים לאבטחה כדי להגן על אנשים וארגונים מפני צורות שונות של פגיעה. שירותים אלו כוללים אספקת אנשי אבטחה, כגון שומרים וסיורים, התקנה ותחזוקה של מערכות אבטחה, כגון מצלמות ואזעקות, ביצוע הערכות סיכונים והצעת שירותי ייעוץ בנושאים הקשורים לאבטחה.

 

חברות אבטחה משרתות בדרך כלל מגוון רחב של לקוחות, מעסקים קטנים ועד תאגידים גדולים, סוכנויות ממשלתיות ואנשים פרטיים. הם עשויים להתמחות בתחומי אבטחה ספציפיים, כגון אבטחת אירועים, אבטחת סלב או להציע מגוון רחב של שירותים.

 

לסיכום, חברות אבטחה מגנות על אנשים, רכוש ונכסים על ידי אספקת אנשי אבטחה, התקנה ותחזוקה של מערכות אבטחה והצעת שירותי ייעוץ. הם חייבים לציית לכללים ולתקנות ספציפיים ולעמוד בתקנים מסוימים כדי להבטיח את הבטיחות והביטחון של לקוחותיהם.

תוכנית עסקית לחברת אבטחה

תקציר מנהלים: סעיף זה מספק סקירה קצרה על החברה, כולל הצהרת המטרות שלה, השירותים המוצעים, שוק היעד והיתרון התחרותי.

 

תיאור החברה: סעיף זה מספק מידע מפורט יותר על החברה, לרבות המבנה המשפטי, מי הבעלים והצוות הניהולי שלה. זה צריך לכלול גם היסטוריה קצרה של החברה וכל ניסיון רלוונטי בענף.

 

ניתוח שוק: סעיף זה צריך לכלול מחקר על תעשיית האבטחה, כולל מגמות ותחזיות, וכן ניתוח של שוק היעד והמתחרים של החברה.

 

שירותים ומוצרים: סעיף זה אמור לספק תיאור מפורט של השירותים והמוצרים שמציעה החברה, כולל תמחור וכיצד הם עונים על צרכי שוק היעד.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירה: סעיף זה צריך לתאר את אסטרטגיית השיווק והמכירות של החברה, לרבות כיצד היא מתכננת למשוך לקוחות או שיתופי פעולה.

 

תפעול וניהול: סעיף זה אמור לספק סקירה כללית של הפעילות היומיומית של החברה, לרבות תוכנית הניהול וכן כל ציוד וטכנולוגיה הדרושים.

 

תחזיות פיננסיות: סעיף זה צריך לכלול תחזיות פיננסיות, כגון דוחות רווח חזויים, דוחות תזרים מזומנים ומאזנים, וכן כל צורכי מימון או השקעה.

 

מסקנה: סעיף זה צריך לסכם את נקודות המפתח של התוכנית העסקית ולחזור על הייעוד והמטרות של החברה.

דוגמא לתוכנית עסקית לחברת אבטחה

תקציר מנהלים:

החברה שלנו היא חברת אבטחה בשירות מלא המתמחה במתן שירותי אבטחה מהשורה הראשונה לעסקים ולנכסי מגורים. המשימה שלנו היא ליצור סביבה בטוחה יותר עבור לקוחותינו על ידי הגנה על נכסיהם ורכושם. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים , כולל שירותי מאבטחים, מעקבים ומערכות אזעקה. קהל היעד שלנו הם עסקים ונכסי מגורים והיתרון התחרותי שלנו הוא הצוות המיומן והמנוסה שלנו. 

 

תיאור חברה:

החברה בבעלות פרטית שנוסדה בשנת 2020 על ידי ___. צוות ההנהלה כולל את ____.

החברה מעסיקה אנשי צוות במשרה מלאה ומאבטחים במשרה חלקית".

 

ניתוח שוק:

תעשיית האבטחה היא שוק צומח במהירות. מגמות התעשייה כוללות ביקוש הולך וגובר לשירותי אבטחה ומערכות מעקב ואזעקה. שוק היעד שלנו הוא עסקים ונכסי מגורים בעיר___. שוק זה כולל שילוב של עסקים קטנים, תאגידים גדולים ונכסי מגורים יוקרתיים. שוק היעד שלנו הם בעלי ומנהלי נכסים שמחפשים מהשורה הראשונה שירותי הביטחון."

 

הצעות שירות:

החברה מציעה מגוון רחב של שירותים ללקוחותינו. השירותים העיקריים שלנו כוללים:

שירותי מאבטחים – המאבטחים שלנו הינם בעלי הכשרה וניסיון רב, ומסוגלים לספק מגוון שירותים, לרבות שירותי סיור, בקרת כניסה ותגובת חירום.

מעקב – אנו מציעים מגוון פתרונות מעקב, לרבות מערכות טלוויזיה במעגל סגור.

מערכות אזעקה – אנו מספקים ומתקינים מגוון מערכות אזעקה, לרבות אזעקות פריצה ואזעקות אש.

 

שיווק ומכירות:

אסטרטגיית השיווק שלנו מתמקדת בבניית נוכחות מקוונת חזקה וביצירת קשרים עם מנהלי נכסים ובעלי עסקים בארץ. אנו מתכננים להשתמש בשילוב של פרסום מקוון, שיווק ברשתות חברתיות וקמפיינים בדיוור ישיר כדי להגיע שוק היעד שלנו. אסטרטגיית המכירות שלנו מתמקדת בבניית קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות שלנו ואנו מתכננים להציע תמיכה ושירותים מתמשכים כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים לחלוטין מהשירותים שלנו.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח והפסד משתנים מעסק לעסק

 

תפעול וניהול:

המבנה התפעולי שלנו נועד להבטיח שאנו מסוגלים לספק שירותים מהשורה הראשונה ללקוחותינו בכל עת. זה כולל התמקדות בהדרכה ופיתוח לצוות שלנו ומבנה ניהולי חזק. צוות ההנהלה שלנו כולל את ____.

 

יישום ובקרה:

תוכנית הפעולה שלנו ליישום תוכנית עסקית זו כוללת את השלבים העיקריים הבאים:

– העסקת אנשי צוות נוספים ומאבטחים

– בניית נוכחות מקוונת באמצעות אתר אינטרנט ומדיה חברתית

– לתקשר עם מנהלי נכסים ובעלי עסקים בארץ

– הטמעת מערכת בקרת איכות חזקה על מנת להבטיח שאנו מספקים שירותים ברמה הגבוהה     ביותר בכל עת.

פניה מהירה: