Search
Close this search box.

איך פותחים עסק למכירת והתקנת מצלמות אבטחה?

שוק מצלמות האבטחה בישראל הינו שוק רחב מאוד בעל תחרות גבוהה. מדובר בשוק המגלגל מאות מיליוני שקלים בשנה. כמעט כל מקום במדינת ישראל משופע במצלמות אבטחה של עסקים פרטיים, עיריות, חנויות ומעונות. קהל היעד רחב מאוד, וכמות המכירות בהתאם. רוב העסקים למכירת מצלמות אבטחה נהנים מרווחיות גבוהה מאוד. כמובן שכדי להיכנס לשוק אתם חייבים להיות מקצוענים ולתת את השירות בצורה אמינה. התחרות גבוהה מאוד ונקודה זו עלולה להוות חסם רציני למי שמעוניין להקים עסק בתחום בלי להיות בעלי נקודות המבדלות אותו משאר מתחריו. 

 

מי קהל היעד? 

  1. בעלי עסקים – כמעט כל בעל עסק מעוניין להתקין מצלמות אבטחה לצורך הרתעת גנבים, אך יש עסקים המחוייבים מחברות הביטוח להתקין מצלמות אבטחה – חנויות תכשיטי זהב וכדומה.
     
  2. בעלי בתים פרטיים – רוב האנשים הגרים בבתים פרטיים מתקינים מערכת אזעקה ולהשלמת ההגנה והשמירה הם זקוקים גם למצלמות אבטחה.
     
  3. גנים ומעונות – אחרי סיפורי התעללות בילדים, החוק מחייב להתקין מצלמות אבטחה בהרבה מוסדות חינוך.

 

  4. מקומות ציבוריים – העיריות והרשויות המקומיות מתקינות מצלמות אבטחה בפארקים ובמקומות ציבוריים רבים להגברת המוגנות. 

הקמת עסק של התקנת ומכירת מצלמות אבטחה

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים להקמת עסק למכירת והתקנת מצלמות אבטחה? 

  • פתיחת תיק עסק ברשויות – על מנת להתחיל לעבוד בצורה מסודרת וכן כדי להצליח לגייס הלוואה מסודרת, יש צורך להצהיר ברשויות המס על פתיחת עסק. לצורך כך עליכם לפתוח תיק במס הכנסה, בביטוח לאומי ורשויות המע"מ. בשלב זה תבחרו גם את הקטגוריה שלכם כעוסק פטור, כעוסק מורשה או כחברה בע"מ.
  • בדיקת עלויות וגיוס הון ראשוני – כדי להימנע ממצב של קשיים בתזרים מזומנים, יש לבדוק לפני שמקימים את העסק שיש לכם מאיפה לגייס את ההשקעה הראשונה לצורך הקמת עסק של התקנת מצלמות אבטחה ומכירה. כדי לבצע את הבדיקה בצורה מקצועית ומשקפת, יש לפנות ליועץ עסקי שיערוך עבורכם סקר שוק, בדיקת מתחרים, בדיקת ספקים ועוד.
  • השכרת מקום – כדי להפעיל עסק של התקנת ומכירת מצלמות אבטחה, אתם לא צריכים להיות נגישים במקומות אטרקטיבים כמו קניונים או מרכזי קניות. עליכם להיות נגישים בדיגיטל ולהגיע בעצמכם לבית הלקוח. אולם יש צורך לשכור מחסן לצורך אחסון המצלמות והאביזרים הנלווים אותם אתם מוכרים.
  • ביטוחים – עליכם לרכוש פוליסות ביטוח ייעודיות. הן לגבי הסחורה היקרה בה אתם מחזיקים והן לגבי הפועלים המתקינים עבורכם את המצלמות.
  • מיתוג ופרסום – כמו שכבר הזכרנו, חשוב מאוד להיות נגישים בדיגיטל וזו הצורה הנגישה ביותר לפרסום בתחום זה. על ידי הקמת אתר אינטרנט, יש ללקוחות שלכם דרך להבין מי אתם ולקרוא תגובות של לקוחות מרוצים שלכם. 

אתם מוזמנים להכיר את מי שיתן לכם יד ויתכנן עבורכם עתיד עסקי מושלם – המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים. אנו מתמחים במתן ייעוץ עסקי ממנף לעסקים בהקמה ובכל שלב. דברו איתנו להקמת עסק מצליח. 

איך בונים תוכנית עסקית למכירת והתקנת מצלמות אבטחה?

מכירה והתקנה של מצלמות אבטחה הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות עקב הדאגה הגוברת לאבטחה ובטיחות. עם התקדמות הטכנולוגיה, מצלמות האבטחה הן כעת זולות יותר, אמינות וקלות יותר להתקנה. מצלמות אלו יכולות לשמש בבתים, עסקים ומרחבים ציבוריים למניעת פשיעה. תהליך ההתקנה כולל בדרך כלל קביעת סוג המצלמות הדרושות, מיקום המצלמות ושילוב המצלמות במערכת אבטחה. חברות מוכרות מציעות שירותי התקנה ומספקות תמיכה שוטפת כדי להבטיח שהמערכת פועלת ביעילות.

תוכנית עסקית למכירת והתקנת מצלמות אבטחה

תקציר מנהלים:

הציגו את העסק שלכם ואת הייעוד שלו, ספקו סקירה כללית של שוק מצלמות האבטחה. הסבירו מה מייחד את החברה שלכם ומדוע אתם מאמינים שהיא תצליח.

 

ניתוח שוק:

ערכו ניתוח יסודי של שוק מצלמות האבטחה, כולל גודל שוק, קהל יעד של העסק ועוד.

 

מוצרים ושירותים:

תארו את סוגי מצלמות האבטחה שתמכרו ואת שירותי ההתקנה שתציעו. הדגישו את התכונות של המצלמות או תהליך ההתקנה שמייחד את העסק שלכם מהמתחרים.

 

אסטרטגית שיווק:

הסבירו כיצד אתם מתכננים להגיע לשוק היעד שלכם ולקדם את העסק שלכם. שקלו גם טקטיקות שיווק מקוונות וגם לא מקוונות, כגון אתרים, פרסום במדיה חברתית ועוד.

 

תוכנית מבצעים:

תארו את התפעול השוטף של העסק שלכם כולל צוות ההנהלה, תהליך ההתקנה ושירות הלקוחות, בנוסף לציין את הטכנולוגיה או ציוד שתצטרכו לרכוש וכיצד תנהלו את המלאי.

 

תכנית פיננסית:

ספקו תחזיות לשלוש השנים הראשונות של העסק שלכם, כולל עלויות הקמה, הכנסות, הוצאות ורווחים. צרו תקציב לשיווק, שכר עובדים והוצאות אחרות. שקלו לחפש מימון חיצוני, כגון הלוואה או השקעה, כדי לעזור להצמיח את העסק שלך.

 

סיכום:

סכמו את נקודות המפתח של התוכנית העסקית שלכם והסבירו מדוע אתם מאמינים שהעסק שלכם יצליח. הדגישו את היתרונות של המוצרים והשירותים שלכם.

דוגמא לתוכנית עסקית למכירת והתקנת מצלמות אבטחה

תקציר מנהלים:

העסק הינו עסק חדש המתמחה במכירה והתקנה של מצלמות אבטחה איכותיות. המטרה שלנו היא לספק לבעלי בתים ולבעלי עסקים אמינות ובמחיר סביר לאבטח את רכושם ולהרתיע פשיעה. עם התקדמות הטכנולוגיה, מצלמות האבטחה הפכו נגישות יותר ויש ביקוש משמעותי לשירות זה.

 

ניתוח שוק:

שוק מצלמות האבטחה צומח, רוב שוק היעד שלנו מורכב מבעלי בתים ובעלי עסקים המודאגים מאבטחת הרכוש שלהם. אנו נתמקד גם בחברות ניהול נכסים ובניינים מסחריים. המתחרים שלנו כוללים חברות אבטחה גדולות ומוכרות, אנחנו מבדלים את עצמנו עם השירות האישי שלנו ותשומת הלב לפרטים.

 

מוצרים ושירותים:

אנו נציע מגוון רחב של מצלמות אבטחה, לרבות מצלמות פנימיות וחיצוניות, מצלמות לראיית לילה ומצלמות עם זיהוי תנועה. שירותי ההתקנה שלנו כוללים ייעוץ חינם לקביעת מיקום המצלמה הטוב ביותר, התקנה מקצועית ותמיכה שוטפת. כמו כן, נציע אפשרות צפייה מרחוק ללקוחות שרוצים לראות את הנכס שלהם מהסמארטפון או הטאבלט.

 

אסטרטגית שיווק:

האסטרטגיה השיווקית שלנו תתמקד בפרסום מקוון ולא מקוון. אנו נבצע פרסום ממומן על האתר שלנו למנועי חיפוש ונשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. כמו כן נציע מבצעים למשיכת לקוחות חדשים.

 

תוכנית מבצעים:

העסק שלנו יתבסס ממשרד קטן, עם צוות של שני נציגי מכירות ושני טכנאי התקנה. אנו נשמור על מלאי קטן של מצלמות אבטחה וציוד נלווה. תהליך ההתקנה שלנו יכלול ביקור באתר, ייעוץ בהצבת מצלמה והתקנה מקצועית. כמו כן, נציע תמיכה שוטפת ושירות לקוחות.

 

תכנית פיננסית:

 

עלויות ההקמה שלנו יכללו רכישת מלאי, ציוד משרדי והוצאות שיווק. ההוצאות שלנו יכללו משכורות, שכירות משרדים ועלויות שיווק. 

 

סיכום:

 

לעסק שלנו יש פוטנציאל להיות עסק מצליח בשוק מצלמות האבטחה. עם התמקדות בשירות מותאם אישית ומוצרים באיכות גבוהה, אנו בטוחים שנוכל לספק מענה לצרכי האבטחה של לקוחותינו. האסטרטגיה השיווקית שלנו, הצוות המנוסה והתוכנית הפיננסית שלנו יביאו להצלחה.

שוק המצלמות הנסתרות הינו אחד מהשווקים הנרחבים ביותר בישראל.

גנים, מעונות, חנויות, אנשים פרטיים ומי לא, מתקין מצלמות נסתרות. השוק מגלגל מאות מיליוני שקלים בשנה ומורכב ממגוון רחב של צרכנים, שוק מוסדי, שוק צרכנים, אנשים פרטיים, בתי עסק ועוד. כל אחד בישראל הינו בפוטנציאל להיות לקוח לעסק להתקנת מצלמות נסתרות. אומנם התחרות בשוק גבוהה מאוד, אבל הרווחיות הגבוהה והביקוש האדיר מותיר מקום לעוד עסקים להיפתח בתחום.

עריכת סקר שוק

לפני שאתם פותחים עסק של התקנת ומכירת מצלמות נסתרות, אתם צריכים לחקור את השוק לעומקו ולבדוק איך אתם יכולים להתבדל ממתחרים ולתת שירות שימשוך את הלקוחות לקבל אותו דווקא אצלכם. לקוח מעוניין יותר מאשר לקנות מצלמה – לקבל פתרון עבור הבעיה שלו. התחרות הגבוהה בשוק מצריכה ידע מקצועי וכישרון בתחום כדי להצליח להגיע לכמות מכירות גבוהה. לכן, אם אתם מעוניינים להקים עסק בתחום רק כי שמעתם שיש אופציה לרווחיות גבוהה ולא מתוך ידע מקצועי ורקע יעיל, קחו בחשבון שחסמי הכניסה עלולים להיות קשים מאוד וההשקעה שלכם עומדת בסיכון. אבל אם יש לכם ידע טכנולוגי, או כל רקע מקצועי אחר שיתן לכם נקודת יתרון לעומת המתחרים, אתם יכולים להצליח ולהגיע למעגל מכירות רחב מאוד.

מי קהל היעד?

תעשייה, גנים, מפעלים, מוסדות ציבור, עיריות ועוד.

מהם השירותים?

התקנת מצלמות או מכירת מצלמות (או שניהם יחד). עבודה דרך האינטרנט או מכירה בחנות פיזית.

איך להגיע ללקוחות?

על ידי יצירת שיתופי פעולה. חברות הביטוח מאפשרות למכור פוליסות ביטוח מסוימות, רק לבעלי מצלמות נסתרות בעסק. על ידי יצירת שיתופי פעולה עם חברת ביטוח ניתן להשיג נתח מכובד של לקוחות. בנוסף יש כיום עסקים שונים המחויבים על פי המשטרה להתקין מצלמות אבטחה בשטח – גנים, תחנות דלק מועדונים ועוד.

למה משמשת התוכנית העסקית?

על ידי בניית תוכנית עסקית מקצועית הכוללת פילוח קהל יעד, סוג השירותים הניתנים בעסק וצורת גיוס הלקוחות, תוכלו להגיע לרווחיות גבוהה ולהחזר השקעה מהיר. בלי תוכנית עסקית בעל העסק עלול לבצע טעויות הרות גורל ולהכניס את עצמו להשקעה מסוכנת.

מהן העלויות בהקמת עסק של מכירת והתקנת מצלמות אבטחה?

העלויות מסתכמות בעיקר בהשקעה של מלאי יקר, פרסום, מיתוג והקמת אתר אינטרנט, השקעה של השכרת מחסן ומשרד קטן (לא תמיד) וכן השקעה של זמן לצורך יצירת שיתופי פעולה. בנוסף יש לרכוש פוליסות ביטוח ייעודיות הן עבור המלאי היקר, והן עבור הפועלים המתקינים את המצלמות במקומות המועדים לפורענות.

האם חשוב למקם את העסק במקום אטרקטיבי?

לא. ברוב קטגוריות העסקים אנחנו מזהירים את בעלי העסק שחיסכון בעלויות שכירות בגלל בחירה של מיקום פחות איכותי עלול לפגוע בצורה חריפה ביותר בכמות המכירות בעסק. אך בתחום מצלמות נסתרות זה שונה. רוב האנשים הנזקקים לשירות של רכישת מצלמות, יבקשו ממכם להגיע אליהם כדי לראות את המקום הפיזי בו הם מעוניינים להתקין את המצלמה, מה שמוריד את חשיבות המיקום שלכם ומאפשר לכם להשכיר משרד או מחסן במקום זול. בנוסף חלק מהמכירות נעשות דרך הדיגיטל. אתר אינטרנט מאפשר ללקוחות להכיר אתכם ולתת בכם אמון – עמוד אודות, המלצות מלקוחות ועוד.

מה יגרום לאנשים לבחור דווקא בעסק שלכם?

שירות. אם תתנו שירות בכל שעה ביממה ותתנו את עצמכם ללקוח בשעה הקריטית עבורו, הוא ידאג לפרסם אתכם ואת העסק המוצלח שלכם ובצורה כזו האנשים ירוצו אליכם גם אם אתם לא הכי זולים בשוק.

שוקלים ברצינות לפתוח עסק של התקנת ומכירת מצלמות נסתרות? מוזמנים להכיר את המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים, אנו בנינו עשרות תוכניות עסקיות מוצלחות לבעלי עסקים. תוכנית עסקית מוצלחת היא מילת המפתח לעסקים בעלי רווחיות גבוהה.

פניה מהירה: