Search
Close this search box.

איך פותחים חנות של מכשירי כתיבה?

פתיחת חנות למכשירי כתיבה יכולה להיות ריווחית ומשתלמת. לחנות של מכשירי כתיבה הבלאי הוא נמוך מכיון שדפים, עטים ויתר כלי הכתיבה הם דברים שהזמן לא פוגע בהם. איך פותחים חנות של מכשירי כתיבה ומה צריך לעשות לשם כך? המומחים בחברת המפתח מסבירים. 

מהם השלבים להקמת חנות למכשירי כתיבה? 

  • סקר שוק – אחרי שתדעו מה עושים המתחרים המצליחים, תוכלו ללכת בעקבותיהם ולשחזר את ההצלחות של המובילים. על ידי עריכת סקר שוק, אתם עתידים להגיע למסקנות חשובות. אל תדלגו על השלב הזה.

     

  • יבואנים – יש לבדוק שבחרתם את היבואן הזול ביותר. הבדל של שקלים בודדים, עלול להיות משמעותי מידי. התנהלו עם ספקים אמינים וזולים.
חנות למכשירי כתיבה

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • שיתופי פעולה עם מוסדות – כל מוסד נזקק לשרותים של חנות לממכר מכשירי כתיבה – חומרים לקישוטי קיר, מלאכות לתלמידים, דפים למשרד, יומנים למורים ועוד. על ידי עבודה מול מוסדות, תוכלו לבסס את החנות שלכם ולהגדיל את ההכנסה בצורה משמעותית.
  • השכרת מקום – ההחלטה לגבי מיקום החנות היא קריטית ביותר. לפני שאתם חותמים חוזה שכירות, זכרו שחנות למכשירי כתיבה, היא חנות שבדרך כלל לא מגיעים אליה מרחוק. לכן, חשוב מאוד למקם אותה במקום שעוברים בו אנשים וכן במקום שאין חנויות מתחרות באזור.
  • שיפוץ – כדי להתאים את החנות למכירת מכשירי כתיבה תצטרכו להתאים את החלל ואת הקירות כך שיכילו את המוצרים שלכם. פנו למעצב המתמחה בעיצוב חנויות.
  • הקמת עסק – כדי להתחיל לעבוד כחוק במדינת ישראל, עליכם לפתוח עסק פטור ברשויות המס. בשלב זה עליכם לבחור יועץ עסקי העובד מול מנהל חשבונות שינהל עבורכם את החשבונות וינפיק לכם תלושי משכורת לעובדים – במידת הצורך.
  • גיוס עובדים – חנות כזו צריכה להציע שעות פתיחה רצופות. כדי להצליח לתת את השירות הטוב ביותר תצטרכו לשריין לעצכמם עובד או שניים (עלות עובד בשכר מינימום מגיעה ל 5,500 ש"ח לחודש).
  • בניית תוכנית עסקית – התוכנית העסקית היא זו שתעזור לכם לעבור את שלב הקמת העסק שלכם בקלות וביעילות מירבית. בלי תוכנית עסקית, לא יוצאים לדרך. התוכנית העסקית בודקת את ההיתכנות הכלכלית ואת כל הנתונים הנדרשים לפתיחת עסק מצליח.

יועץ עסקי מומלץ ליווי חנות מכשירי כתיבה בהקמה

אם אתם מחפשים יועץ עסקי מומחה, בעל שם ועתיר ניסיון, פנו לחברת המפתח לליווי והקמת עסקים. כי מגיע לכם להנות מהטופ שבטופ. דברו איתנו. 

איך בונים תוכנית עסקית לחנות של מכשירי כתיבה?

חנות כלי כתיבה היא חנות המוכרת מגוון של ציוד נייר ומשרדי, כגון עטים, עפרונות, מחברות, נייר, מעטפות, תיקיות ופריטים אחרים המשמשים בכתיבה ובארגון. חנויות כלי כתיבה עשויות להציע גם מגוון מוצרים נוספים, לרבות כרטיסי ברכה, אריזות מתנה וציוד משרדי קטן כגון: מהדקים, מחוררים ומחשבונים. החנות נותנת מענה למגוון רחב של לקוחות, לרבות סטודנטים, עובדי משרד ואנשים פרטיים הזקוקים לציוד לשימוש אישי. החנות עשויה להיות מיקום פיזי או מקוון.

תוכנית עסקית לחנות של מכשירי כתיבה

תקציר מנהלים: ספקו סקירה קצרה של העסק, כולל מטרת העסק, שוק היעד והיעדים.

 

ניתוח שוק: חקרו ונתחו את השוק המקומי כדי לקבוע את הביקוש למוצרי כתיבה ולזהות מתחרים פוטנציאליים.

 

הצעות מוצרים: תארו את סוגי המוצרים שהחנות תציע, לרבות ציוד משרדי, מכשירי כתיבה וכל פריט נוסף.

 

אסטרטגיית שיווק: ציינו כיצד החנות תמשוך ותשמור על לקוחות, כולל מבצעים, פרסום ועוד.

 

תפעול: פירוט נהלי התפעול של החנות, לרבות ניהול מלאי, כוח אדם ותפעול יומיומי.

 

תוכנית פיננסית: הציגו את ההכנסות וההוצאות הצפויות של החנות, לרבות עלויות הקמה, הוצאות שוטפות ורווחיות צפויה.

 

צוות ניהול: ציינו את האנשים האחראים על ניהול החנות, כולל הניסיון והכישורים הרלוונטיים שלהם.

 

מסקנה: סכמו את נקודות המפתח של התוכנית העסקית ויעדיה.

דוגמא לתוכנית עסקית לחנות של מכשירי כתיבה

תקציר מנהלים:

החנות תתמחה במכירת מכשירי כתיבה איכותיים, ציוד משרדי ופריטים נלווים אחרים. המשימה שלנו היא לספק ללקוחות חווית קנייה אשר עונה לכל צרכי מכשירי הכתיבה שלהם ולהציע מגוון רחב של מוצרים במחירים תחרותיים. שוק היעד שלנו כולל סטודנטים, עובדי משרד ואנשים הזקוקים לציוד לשימוש אישי.

 

ניתוח שוק:

יש ביקוש הולך וגובר למוצרי כתיבה בארץ, במיוחד מסטודנטים ואנשי מקצוע צעירים. נתחרה עם רשתות גדולות אחרות ומקוונות, אבל ההתמקדות שלנו בהצעת מוצרים באיכות גבוהה ושירות לקוחות יוצא דופן תבדל אותנו.

 

הצעות מוצרים:

החנות שלנו תציע מגוון רחב של כלי כתיבה, מוצרי נייר, קלסרים תיקיות ואביזרי שולחן. כמו כן, נציע מבחר מוצרים ייחודיים ומסוגננים, כגון יומנים מותאמים אישית ועטים ייחודיים, כדי לפנות ללקוחות שמחפשים משהו מיוחד.

 

אסטרטגית שיווק:

נשתמש בשילוב של פרסום ומבצעים כדי למשוך לקוחות לחנות שלנו. התצוגות בחנות ותצוגות החלונות שלנו יהיו מושכות את העין, וימשכו לקוחות לחנות שלנו.

 

פעולות:

החנות תמוקם במרכז קניות הומה ובמרכזי לימוד. אנו מעסיקים 4 אנשי צוות במשרה מלאה, כולל מנהל חנות, 2 אנשי מכירות והנהלת חשבונות במשרה חלקית. החנות שלנו תהיה פתוחה 6 ימים בשבוע.

 

תכנית פיננסית:

עלויות הפתיחה כוללים את עלות השכירות, האביזרים, המלאי והפרסום. ההוצאות התפעוליות החודשיות שלנו כוללות שכירות, שירותים, שכר ואספקה.

 

צוות ניהול:

החנות תהיה בבעלות של____, אשת מקצוע ותיקה עם ניסיון רב של שנים בניהול.___ אחראית על ניהול התפעול השוטף של החנות ופיקוח על הצוות. מנהל החנות שלנו יהיה אחראי על שירות לקוחות יוצא דופן ופיקוח על שותפי המכירות.

 

סיכום:

ההתמקדות שלנו בשירות לקוחות ובהצעות מוצרים ייחודיות תבדל אותנו מהמתחרים שלנו ותניע את קהל הלקוחות. עם אסטרטגיית שיווק מבוצעת היטב וצוות ניהול מנוסה, אנו בטוחים בהצלחת העסק שלנו.

פניה מהירה: