איך פותחים חנות חלוקים ובגדי בית?

יש לכם הון מוכן להשקעה? אם אתם מעוניינים להשקיע בהקמת חנות מבוקשת, פתיחת חנות חלוקים יכולה להיות רעיון לעסק עבורכם. איך פותחים חנות חלוקים? מהם השלבים? כל מה שרציתם לדעת נמצא בכתבה הזו. 

מי קהל היעד? 

חנות לבגדי בית מבוקשת בעיקר במגזר החרדי והדתי. חנויות אלו פונות לנשים בכל המצבים, נערות וילדות. ככל שהסחורה בחנות תהיה מגוונת יותר, כך קהל היעד שלכם גדול יותר וכמות הלקוחות תגדל בהתאם. בחנות בגדי בית תוכלו לשלב מכירה של מוצרים נוספים. כמו: 

 

  • מטפחות. 
  • בגדי ים. 
  • כותנות. 
  • נעלי בית.
  • הלבשה אישית. 

 

פתיחת חנות לאשה היא עסק שווה. גברים רוכשים את המוצרים שהם נזקקים להם, ובדרך כלל מסתפקים בזה. לעומתם, נשים רבות רוכשות הרבה מעבר למה שהן צריכות. ככל שהסחורה בחנות תהיה יפה יותר ותוצג בצורה מעניינת יותר, כך סיכויי הרכישות יגברו. 

הקמת חנות חלוקים

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים להקמת חנות חלוקים ובגדי בית?

  • בדיקת עלויות ומקורות מימון – לפני שניגשים לפתוח עסק, עליכם לעשות שיעור בית מקדימים ולוודא שהעלויות הכרוכות בהקמת העסק מתאימות לכם. על מנת למנוע מראש הגעה לפשיטת רגל, חשוב מאוד לוודא שאתם מוכנים מבחינה פיננסית להקמת חנות בגדי בית. איך בודקים את עלויות המימון? על ידי עריכת סקר שוק מעמיק והסקת מסקנות. יועץ עסקי יבנה לכם תוכנית עסקית מקיפה. התוכנית העסקית כוללת הרבה מעבר לעלויות, היא גם משווה את העלויות ליכולת הכלכלית שלכם, מפרטת את שלבי הקמת העסק בכללותם ועוד. 
  • הקמת עסק – הדבר הראשון והבסיסי בהקמת עסק היא רישום כחוק. עליכם לפתוח תיק בביטוח הלאומי המע"מ ורשויות המס. במדינת ישראל יש הקפדה גדולה מאוד על הנושא, ולא כדאי להתחכם. על מנת לעבור את כל הבירוקרטיה בדיוק כפי שדורש החוק, מומלץ לבקש ממנהל חשבונות המתמחה בתחום העצמאיים, להגיש עבורכם את הבקשות ולנהל את התיק.

     

  • השכרת חנות – יש לשים דגש על מספר נקודות:
    1. מיקום – גם אם אתם מפרסמים את הכתובת המדויקת של החנות, חשוב מאוד לבחור חנות לשכירות במקום נגיש שיסקרן את הנשים העוברות באזור.
    2. גודל – חנות בגדי בית צריכה להכיל מפרט רחב של תצוגה, תאי מדידה מראות ועוד.

     

  • ביטוחים – רכישת פוליסות ביטוח ייעודיות לחנות מלאה בסחורה ולעסק המעסיק עובדים. חשוב לפנות לסוכן ביטוח מקצועי העובד במקביל עם כמה חברות ביטוח על מנת שישיג לכם את הפוליסות הכוללות ביותר, במחיר אטרקטיבי.

     

  • מיתוג ופרסום – שלב אחרון לפני היציאה לדרך. פנו לקופירייטר מקצועי שימתג את העסק שלכם בצורה שתשקף את האיכות ואת הרמה. אחרי שיש מיתוג מוכן, יוצאים לקמפיין פרסום בהתאם לתקציב שלכם. ככל שקמפיין הפרסום שלכם גדול יותר, כך הסיכוי שלכם להתחיל ברגל ימין, גובר.

אין לכם את האומץ להתחיל את השלבים המעשיים? המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים כאן בשביל לעבור את השלבים המרגשים והראשוניים, יחד אתכם. אנו מתמחים בייעוץ וליווי לעסקים מכל גווני הקשת. כדי להתחיל להרוויח מהעסק, דברו איתנו.