Search
Close this search box.

איך פותחים חברת הסעות?

יש לכם כושר ניהולי, רישיון להסעת 8 נוסעים ואתם רוצים לעשות מזה כסף? הקמת חברת הסעות, יכולה להיות רעיון מצוין עבורכם. כדי להקים חברה יש דברים שצריכים להכיר. המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים מסבירים. 

מי קהל היעד? 

  • מוסדות – מוסדות הם הצרכן המרכזי לחברות הסעות. גם בתוך מוסדות החינוך קהל היעד משתנה. הסעות לנכים – יצריך ממכם רכבים מותאמים לנכים בעלי מעלונים יעודיים ונהגים סבלנים במיוחד, גני ילדים – כדי לנהל מערך הסעות לגנים בצורה מוצלחת ובטיחותית, יש להעסיק אך ורק נהגים שערוכים לקראת הרעש שילדים עושים במהלך הנסיעה, בנוסף יש ביקוש להסעות מבתי ספר, אולפנות, חיילים, טיולים במוסדות חינוך ועוד.

     

  • קהילות – בציבור החרדי המחולק לקהילות, פעמים רבות יש צורך בהסעות למקום שמחה, נסיעות לאדמו"ר וכדומה. 
הקמת חברת הסעות

מהם השלבים והעלויות לפתיחת חברת הסעות? 

  • בניית תוכנית עסקית – לעולם לא ניגשים לתהליך הקמת עסק, לפני שיש תוכנית עסקית מסודרת. התוכנית העסקית מדריכה אתכם שלב אחרי שלב איך להקים את העסק בהתאמה מושלמת ליכולת הפיננסית שלכם. הקמת עסק בלי תוכנית עסקית, נחשבת לדבר מסוכן ביותר ועלולה להביא למצב של פשיטת רגל. איך בונים תוכנית עסקית? יחד עם היועצים העסקיים המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים.
  • רשיונות – על מנת להקים עסק עליכם להגיש את המסמכים הנדרשים לרשויות המס. אם אתם מעוניינים להקים חברה בע"מ, היא לא תהיה עוסק פטור. כדי להחליט איזה עסק יתאים לנתונים ההתחלתיים שלכם, אתם חייבים התייעצות עם יועץ עסקי מומחה.
  • רכישת אוטובוסים וטנדרים – כדי להקים חברת הסעות בע"מ, עליכם לרכוש אוטובוסים שישמשו את הנהגים המועסקים אצלכם. אם אין לכם את היכולת הכלכלית להשקיע כל כך הרבה כסף, תוכלו להשכיר אוטובוסים ולהתחיל להשקיע בהדרגתיות. גם כאן הייעוץ הפיננסי קריטי במיוחד. אין טעם ליפול לבור כשאפשר להימנע מנפילות.
  • ביטוחים – ישנן פוליסות ביטוח ייעודיות לבעלי עסקים. כבעלי עסק המנהל מערך כלי רכב עליכם לרכוש פוליסות ביטוח ייחודיות לנהגים ולרכבים. אל תדלגו על שום פוליסה שעשויה להציל אתכם במקרה של תקלה.
  • מיתוג ופרסום – כיום כמעט ובלתי אפשרי להרוויח מעסק ללא פרסום. הפרסום הפך לחובה. אם אתם רוצים ללכת על גדול ולהשקיע בפרסום גם לטווח הרחוק, הקימו אתר אינטרנט. זה יהיה הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לפרגן לעסק שלכם. לצורך כך פנו לסוכנות הפרסום המובילה, המפתח דיגיטל. 

מחפשים יועץ עסקי מומלץ לחברת הסעות בהקמה? 

המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים כאן בדיוק בשביל לתת לכם יד וללוות אתכם במהלך הדרך המאתגרת והחדשה. עסק חדש הוא בעל סיכון אבל גם בעל פוטנציאל רב. כדי לממש את הפוטנציאל הגלום בעסק, פנו למומחים בתחום. את היועצים העסקיים המומחים תפגשו בחברת המפתח לליווי והקמת עסקים.  

דברו איתנו. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך בונים תוכנית עסקית לחברת הסעות?

חברת הסעות היא עסק המספק דרכי הסעות שונות לפרטיים ולעסקים.

החברה עשויה להחזיק ולהפעיל צי רכבים משלה או ליצור שותפות עם נהגים עצמאיים. המטרה של חברת הסעות היא להעביר בבטחה וביעילות אנשים ממקום למקום.

תוכנית עסקית לחברת הסעות

תקציר מנהלים: סקירה קצרה של חברת ההסעות, מטרותיה ויעדיה, 

 

ניתוח שוק: ניתוח תחרות ופילוח שוק יעד.

 

הצעות שירות: תיאור שירותי התחבורה השונים שהחברה תציע.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות: תוכנית כיצד החברה תרכוש לקוחות, כולל מבצעים, פרסום ושותפויות.

 

תכנית תפעול: תיאור הפעילות השוטפת של החברה, לרבות מבנה הניהול, האחריות והתהליכים להבטחת תחבורה בטוחה ויעילה.

 

תוכנית פיננסית: תוכנית פיננסית מקיפה הכוללת דוחות רווחים צפויים, מאזנים ודוחות תזרים מזומנים.

 

יישום ובקרה: תכנית כיצד החברה תשיק את הפעילות העסקית שלה, כולל הגדרת יעדי ביצוע ומעקב אחר ההתקדמות לקראת היעדים.


מסקנה: סיכום נקודות המפתח ומחויבות החברה להצלחה בענף ההסעות.

דוגמא לתוכנית עסקית לחברת הסעות

תקציר מנהלים:

החברה היא חברת הסעות שתספק שירותי הסעה לאנשים פרטיים, לטיולים שנתיים בבתי ספר ועוד. המטרה שלנו היא לספק נסיעה בטוחה, זולה ונוחה.

 

ניתוח שוק:

תעשיית ההסעות בישראל היא תחרותית ביותר, עם מספר רב של מתחרים בשוק. שוק היעד שלנו יהיה אנשים שמעריכים נוחות, אמינות ובטיחות בכל הנוגע להסעות.

 

הצעות שירות:

חברת ההסעות תציע מגוון שירותי הסעות, כולל הסעות משדה התעופה, סיורים בעיר, טיולים שנתיים ושירותי תחבורה אישיים. השירותים שלנו יהיו זמינים בזמנים גמישים וניתן יהיה להזמין אותם בקלות דרך אפליקציית הסמארטפון שלנו.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

אנו נשתמש בעיקר בטכניקות שיווק מקוון כדי להגיע לשוק היעד שלנו. מאמצי השיווק המקוון שלנו יכללו פרסום ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט. אנו גם נשתף פעולה עם בתי מלון ואירועים מקומיים כדי להציע שירותי הסעות ללקוחותיהם.

 

תוכנית מבצעים:

העסק ינוהל על ידי צוות של אנשי מקצוע מנוסים. הנהגים שלנו יעברו בדיקות רקע יסודיות ויוכשרו לנוהלי נהיגה בטוחה. הרכבים שלנו יטופלו באופן שוטף כדי להבטיח שהם תקינים ובטיחותיים עבור הלקוחות שלנו.

 

תכנית פיננסית:

צפי רווח ועלויות משתנות מעסק לעסק.

 

יישום ובקרה:

החברה תשיק פעילות בעיר ___. אנו נעקוב באופן קבוע אחר הביצועים הפיננסיים ורמות שביעות רצון הלקוחות שלנו כדי להבטיח שאנו בדרך להשגת היעדים שלנו.

 

סיכום:

החברה מחויבת לספק שירותי הסעות בטוחים, אמינים ונוחים לאנשים פרטיים ועסקים. עם צוות מסור, אוטובוסים מתוחזקים היטב ומחויבות למצוינות, אנו בטוחים ביכולתנו להצליח בענף ההסעות התחרותי.

פניה מהירה: