Search
Close this search box.

איך פותחים דוכן לחפצים סרוגים?

בעולם התעשייתי של ימינו, דברים בניחוח של פעם, שווים הרבה כסף. חוץ מהערך של בגדים סרוגים שנותנים מעטפת שמירה והגנה מפני הקור בחורף. אין כמו בגדים סרוגים כדי להגן על תינוקות ולשמור על טמפרטורת חום הגוף הטובה ביותר. אם אתם בעלי כישרון סריגה אתם יכולים לעשות מזה כסף. המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים מדברים על זה. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מי קהל היעד שלכם? 

  • ילדים – בגדי ילדים סרוגים הם הדבר המבוקש ביותר בין כל הבגדים הסרוגים. כדי לגוון בדוגמאות ולהגדיל את המלאי ואת האפשרות לקלוע לטעמם של כמה שיותר לקוחות, תוכלו להסתכל על דוגמאות של בגדי ילדים בחנויות לקבלת השראה. חשוב מאוד להקפיד על מלאי של חליפות – מכנסיים וחולצות, חליפות ברית, כובעים, שמיכות ועוד. בנוסף חשוב להקפיד שיהיה מכל דוגמא גם לבנים וגם לבנות. חשוב מאוד להיות מעודכנים בצבעים העדכניים והנמכרים ביותר.
  • חיות – בעלי כלבים\חתולים ישמחו לפנק את החיה שלהם עם סוודר סרוג. תוכלו לגוון בדוגמאות יצירתיות שאינן מקובלות על בני אדם.

     

הקמת דוכן לחפצים סרוגים
  • מבוגרים – מבוגרים רבים שסובלים מקור יעדיפו לרכוש סוודר סרוג איכותי ולשבת איתו במהלך שעות העבודה, יותר מאשר לשבת עם מעיל גדול ומסורבל. מידות של אנשים מבוגרים הן מאוד מגוונות ולכן, חשוב מאוד להקפיד על מגוון רחב מאוד של מידות, גזרות וכדומה. אם אתם מתכוונים לסרוג סוודרים גם לנשים, חשוב לראות שהגזרות יתאימו לצרכי האישה.

מהן עלויות ההשקעה של פתיחת עסק למכירת מוצרי סריגה? 

  • רכישת צמר – צמר אינו דבר יקר, אבל כאשר קונים אותו בכמויות, זו תהיה הוצאה משמעותית, אך עדיין לא בהשוואה לרכישת מלאי לעסק ממוצע.
  • השקעה של זמן – כדי למלא את המלאי יהיה עליכם להשקיע הרבה מאוד זמן. מלאי בגדי הילדים הוא המלאי הקל ביותר, מכיון שסריגת חמש בגדי ילדים, שווה לסריגת סוודר אחד למבוגר… אם אתם לא מתאפיינים בסבלנות רבה, תוכלו להתמקד במכירת בגדי תינוקות בלבד (קהל היעד העיקרי במכירת מוצרי סריגה).
  • עמדת מכירה – תוכלו להשכיר דוכן מכירה קטן במרכז קניון וכדומה. בכל מקרה הדבר לא יהיה יקר מדי כמו השכרת חנות. כן תצטרכו רישיון להעמדת דוכן במקום שתרצו.

     

יועץ עסקי מומלץ לעסק בהקמה

היועצים העסקיים מומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים שיתנו לכם יד בכל התהליך של הקמת העסק שלכם. אנו נתן לכם יד ונדריך אתכם בכל תהליך הקמת העסק החדש.

איך בונים תוכנית עסקית לדוכן של חפצים סרוגים?

הדוכן לפריטים סרוגים הוא דוכן ייחודי המציע מבחר מגוון של סריגים בעבודת יד. מצעיפים חמים ועד כובעים מסוגננים, לקוחות יכולים לקנות בביטחון, בידיעה שכל פריט עשוי בקפידה תוך שימוש בסיבים טבעיים איכותיים. הדוכן מוקדש לקידום היופי והרבגוניות של סריגים ביד, ומציע אווירה חמה ומסבירת פנים בה הלקוחות יכולים להתחבר לבעלי המלאכה, ללמוד על תהליך הסריגה ולמצוא את היצירה המושלמת לעצמם או כמתנה עבור אהוב.

תוכנית עסקית לדוכן של חפצים סרוגים

תקציר מנהלים:

סקירה קצרה של העסק כולל המטרה, המוצרים המוצעים ושוק יעד.

 

ניתוח שוק:

מחקר וניתוח השוק של דוכנים של פריטים סרוגים, כולל גודל שוק וביקוש, ניתוח מתחרים וקהל היעד.

 

קו מוצרים/שירות:

תיאור מפורט של החומרים המוצעים, תהליך הייצור ותכונות ייחודיות.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

קידום ומכירת פריטים סרוגים, כולל פרסום, מדיה חברתית ואסטרטגיית תמחור.

 

תוכנית מבצעים:

פרטים על אופן הפעלת הדוכן על בסיס יומיומי, כולל כוח אדם, ציוד ומיקום.

 

תחזיות פיננסיות:

תחזית של ביצועים פיננסיים כולל הכנסות, הוצאות ורווחים.

 

נִספָּח:

מסמכים נוספים כגון קורות חיים, היתרים ונתוני מחקר שוק.

דוגמא לתוכנית עסקית לדוכן של חפצים סרוגים

תקציר מנהלים:

הדוכן לפריטים סרוגים מציע מגוון של סריגים בעבודת יד. המטרה שלנו היא לקדם את היופי והאומנות של סריגים בעבודת יד תוך תמיכה באומנים המשתמשים בטכניקות מסורתיות ליצירת פריטים מיוחדים במינם. אנו נציע אווירה חמה ומסבירת פנים בה יוכלו הלקוחות להתחבר לבעלי המלאכה, ללמוד על תהליך הסריגה ולמצוא את היצירה המושלמת לעצמם או כמתנה לאדם אהוב.

 

מוצרים ושירותים:

הדוכן שלנו יציע מגוון רחב של סריגים בעבודת יד, כולל צעיפים, כובעים, כפפות וסוודרים. כל המוצרים יווצרו באמצעות חומרים טבעיים איכותיים וטכניקות מסורתיות על ידי אומנים. כמו כן, נציע מבחר ציוד סריגה וספרי דוגמאות ללקוחות שרוצים ללמוד סריגה או להמשיך במלאכתם.

 

אסטרטגית שיווק:

אנו נגיע לחנויות חוטים ומקומות לימוד כדי לקדם את הדוכן שלנו ולמשוך לקוחות חדשים. כמו כן, נשתמש במדיה חברתית ופרסום מקוון כדי להגביר את הנראות ולהגיע לקהל רחב יותר. כדי לבנות קהל לקוחות נאמן, נציע מבצעים כמו מבצעים לחגים.

 

פיננסיים:

עלויות ההפעלה שלנו יכללו שכירת שטח, רכישת אביזרים, חומרים ואספקה, והוצאות שיווק. ניצור הכנסות באמצעות מכירת סריגים בעבודות יד וציוד לסריגה.

 

צוות ניהול:

הצוות שלנו יורכב משני בעלים משותפים שיטפלו בכל ההיבטים של העסק, החל מאספקת החומרים ושיווק ועד מכירות ושירות לקוחות. כמו כן, נעבוד עם אומנים כדי להביא את עבודותיהם ללקוחותינו ולספק תמיכה לעסקים שלהם.

 

סיכום:

הדוכן לפריטים סרוגים הינו עסק ייחודי המציע ללקוחות חווית קניה על ידי קידום היופי והאמנות של סריגים ביד ותמיכה באומנים, נספק שירות רב ערך לקהילה שלנו תוך השגת היעדים הפיננסיים שלנו.

פניה מהירה: