Search
Close this search box.

איך מקימים עסק לשטיפת מכוניות?

ייצור הרכבים בעולם גובר מיום ליום והשימוש בהם לא מפחית את הצורך בניקיונם, ההפך הוא הנכון. בעלי רכב רבים מחפשים לשטוף את רכבם אחת לתקופה. הקמת עסק של שטיפת מכוניות, זה רעיון לעסק מכניס בהשקעה לא גבוהה.

מי קהל היעד של עסק לשטיפת מכוניות? 

כל בעלי הרכבים, האוטובוסים, המשאיות וכדומה זקוקים לטיפה וניקיון אחת לתקופה. אין מי שלא אוהב לראות את הרכב שלו נוצץ. אמנם יש את בעלי הרכבים שלא יוותרו על השטיפה השבועית והם עצמם ישטפו את רכבם בעזרת הצינור הביתי. אבל מרבית בעלי הרכב הם לא כאלו. היום אנחנו בדור של "על מה שאני יכול לא לעבוד, למה לעבוד?"… 

הקמת עסק של שטיפת רכבים

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

כמה כסף צריך להשקיע כדי להקים עסק לשטיפת מכוניות? 

היקף ההשקעה תלוי בכם. תוכלו להקים עסק של שטיפת מכוניות המתבסס על תחזוקה שוטפת של עובדים בשטח. מה שאומר שמדובר במכשור זול מאוד והשקעה ראשונית קטנה, של רכישת שואב אבק, צינורות מים, קיטורן ואולי גם קומפרסור, חומרי ניקוי, מברשות ומגבים והכל מוכן כדי להחיל את העבודה. יש מי שמציע את שירותיו במקום מסוים ויש מיש מי שמגיע עד לחניית רכב הלקוח. אתם תחליטו מה מתאים לכם. 

לעומת זאת תוכלו להשקיע במיקום, ציוד מקצועי לשטיפת מכוניות, הכולל גלגלי ניקוי בסיס הרמה למכוניות וכו'. אין צורך ביותר מעובד אחד שימצא בשטח לפקח על העבודה. בעל הרכב משלם באשראי ונכנס באופן אוטומטי לשטח ניקוי הרכב. השקעה יקרה אבל זולה לטווח הרחוק. 

מסקנה: כדי לפתוח בהצלחה עסק של שטיפת מכוניות, עליכם לבדוק אם אתם מסוגלים לכך מבחינה כלכלית, ואם יש לכם מאיפה לגייס את ההשקעה הדרושה. 

בניית תוכנית עסקית לעסק של שטיפת מכוניות

איך תהיו בטוחים שיהיה לכם מקור הכנסה ויהיה לכם מזומנים להחזיר את ההלוואה? בדיוק לשם כך בונים תוכנית עסקית יחד עם יועץ עסקי מומחה לעסקים בהקמה. היועץ העסקי עושה עבורכם סקר שוק מעמיק. מה הפוטנציאל הכלכלי, כמה כסף מכניס עסק לשטיפת מכוניות מתחיל ואיפה המיקום הטוב ביותר להקים אותו, כמה כסף אתם אמורים להכניס בתשקיף הגרוע ביותר וכו'. התוכנית העסקית תעזור לכם לשלוט במצב ולהבין אם אתם על המסלול הנכון. ברגע שהיועץ העסקי מלווה את העסק שלכם, הוא תמיד ידאג למנף את העסק למקום טוב יותר. כדי למנוע מצב של פשיטת רגל, חשוב מאוד לבנות תוכנית עסקית. 

דברים שחשוב לדעת בעת הקמת עסק לשטיפת מכוניות!

  • ביטוחים – אל תתקמצנו על ההוצאה הקבועה והמשמעותית הזו שיכולה להציל אתכם במקרה של גניבה ותביעות נזיקין.
  • שירות – שירות לפעמים נראה כהפסד בטווח הקרוב, אבל שירות טוב גם אם לפעמים הוא על חשבון בעל העסק, יחזיר את עצמו תמיד.
  • למדו מהמתחרים – אם המתחרים מצליחים, למה לא לחקות אותם? 
  • שלבי פתיחת העסק – התנהלו כמו שצריך, הגישו מסמכים לקבלת תעודת עוסק פטור מרשויות המס. פנו ליועץ עסקי לבדיקת כדאיות כלכלית ועזרה בגיוס המימון. שכרו שטח מתאים ורכשו ציוד מתאים להיקף ההשקעה הנדרשת. השלב הבא יהיה הפרסום ובליווי יועץ עסקי העסק יהפוך להצלחה מסחררת. 

מחפשים יועץ עסקי מומלץ לליווי עסק לשטיפת מכוניות?

הגעתם למקום הנכון! הכירו את חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. אנו מתמחים בליווי עסקים כבר משלב ההקמה. אצלינו תוכלו להנות משירותי מעטפת של מחלקת הדיגיטל שלנו. תנו למומחים  לעבוד עבורכם ולהביא לכם את ההצלחה. דברו איתנו. 

פניה מהירה: