Search
Close this search box.

איך מקימים חנות למכירת טלפונים סלולריים?

כל כמה רחובות עומדת לבטח חנות למכירת טלפונים סלולריים. ענף הטלפונים הסלולריים, הוא ענף בו פשיטות הרגל מעטות. הצורך לטלפונים סלולריים ושירותי תיקונים, הולך וגובר. קשה למצוא בישראל אדם שאין ברשותו טלפון נייד. משנה לשנה הביקוש גדל והענף משגשג. 

רוב החנויות לממכר טלפונים סלולריים, הן חנויות קטנות בשטחן. ולכן עלויות השכירות יחסית נמוכות. כמובן שהמיקום של החנות ישפיע באופן ישיר על מחיר השכירות. 

מי קהל היעד? 

חשוב מאוד להתאים את עצמכם לכל שכבות הציבור. חשוב לספק סחורה גם לאנשים מבוגרים שאינם עושים שימוש בטלפונים חכמים. רוב הכניסות לחנויות של טלפונים סלולריים, הן לצורך תיקון טלפון/רכישת אביזר משלים או בקשה לסיוע טכני עם עדכוני הטלפון. אם תתנו את השירות הכולל, הלקוחות ישארו אצלכם ולא ילכו לחפש חנות אחרת. 

הקמת חנות למכירת טלפונים סלולריים.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מי המתחרים? 

ענף הסלולר מלא תחרות. בעת חיפוש חנות להשכרה, הקפידו על ריחוק מחנות מתחרה כדי לא להכביד על הצעדים הראשונים של הקמת החנות. 

מי הספק איתו כדאי לעבוד בתחום הסלולר? 

ישנם מספר ספקים המייבאים טלפונים סלולריים לישראל. לפני שאתם חותמים חוזה מול ספק, ערכו סקר שוק להשוואת מחירים מעמיקה. הבדל של כמה שקלים בין הספקים יכול להיות משמעותי. תצטרכו לעבוד עם כמה ספקים. טלפונים – ספק אחד, אוזניות וציוד נלווה – ספק אחר, רשתות הסלולר גם הן החשובות לספקיות קווי תקשורת וכן הלאה. 

למה שהלקוחות יבואו דווקא לחנות הטלפונים שלכם? 

  • שירות מכל הלב – התחברו ללקוחות ותנו להם הרגשה טובה. יש כל כך הרבה חנויות מתחרות, אבל ברגע שיהיה כיף להיכנס לחנות שלכם, זה יפעל כמטה קסמים על הלקוחות שלכם. לפעמים נתינת שירות עלולה להיראות כהפסד – בזבוז זמן, ויתור על רווח וכדומה. אבל קחו בחשבון שמדובר בהשקעה משתלמת לטווח הרחוק.
  • מיקום – כדי שיכנסו לקוחות, אתם צריכים למקם את החנות באזור נוכח ובולט. ככל שהחנות תבלוט יותר, כך עוברי אורח גם שאינם מתגוררים באזור, יכנסו אליכם ויגדילו את מאזן ההכנסות.
  • עיצוב – מקום שכיף להיות בו מבחינת עיצוב ואסתטיקה, הוא מקום מזמין. למרות שלא מדובר במסעדה, עיצוב החנות מדבר אל הלא מודע של הלקוחות שלכם. שורה תחתונה. שווה להשקיע בעיצוב החנות.

באיזה סדר גודל של השקעה מדובר? 

תצטרכו לרכוש את הציוד הראשוני, לשפץ את החנות, לרכוש מלאי ולדאוג למיתוג ופרסום. השקעה סטנדרטית לעסק בהקמה. אם אין לכם ידע בתיקון טלפונים סלולריים, תוכלו ללמוד זאת בעצמכם/ להיעזר בנותן שירות אחר/ לגייס עובד למטרה זו. 

מהם השלבים להקמת עסק?

לפני שמקימים עסק חשוב לבדוק את הרווחיות של ההשקעה בו. לכן, חשוב לבנות תוכנית עסקית מקיפה. ברגע שיש תוכנית עסקית הכוללת את כל נתוני העסק והיא מצביעה על רווחים עתידיים, אפשר להתקדם. 

כדי להקים חנות טלפונים חייבים לפתוח תיק עוסק פטור ברשויות המס לצורך דיווחים שוטפים, לצורך כך פנו למנהל חשבונות שיעשה עבורכם את כל העבודה. 

השלב הבא יהיה עבודה על פי המטרות שהוצבו בתכנית העסקית – גיוס הון להקמת העסק, השכרת שטח תואם לחנות, חתימת חוזה מול ספקים אמינים, רכישת ציוד ומלאי ומיתוג ופרסום. 

מחפשים יועץ עסקי מומלץ לחנות טלפונים בהקמה? 

אתם תהנו מלהכיר את צוות היועצים העסקיים המומחים שלנו בחברת המפתח לליווי עסקים בהקמה. יועץ עסקי שלנו ילווה אתכם לאורך כל שלבי פתיחת חנות הטלפונים. כי גם אתם יכולים להצליח ולהנות מרווחים גבוהים. השאירו את העבודה לנו. אצלינו תהנו ממקצועיות משתלמת.

דברו איתנו. 

איך בונים תוכנית עסקית לחנות למכירת טלפונים סלולריים?

חנות סלולר המתמחה במכירת טלפונים ניידים ומוצרים נלווים. לקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של טלפונים סלולריים מיצרנים שונים ואביזרים כגון נרתיקים, מטענים ומגני מסך. חלק מהחנויות מציעות גם שירותי תיקון לטלפונים שבורים. עם הפופולריות הגוברת של סמארטפונים, חנויות טלפונים סלולריות נהיו נפוצות במרכזי קניות רבים ובשווקים מקוונים.

תוכנית עסקית לחנות למכירת טלפונים סלולריים

תקציר מנהלים: הציגו בקצרה את הרעיון העסקי, היעדים ושוק היעד.

 

ניתוח שוק: חקרו את השוק כדי לזהות את הביקוש לטלפונים סלולריים ואת התחרות.

 

מוצרים ושירותים: תארו את סוגי הטלפונים הסלולריים והאביזרים שיוצעו וכל שירותים נוספים (למשל שירותי תיקונים).

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות: פרטו את השיטות למשיכת לקוחות, כגון פרסום ומבצעים, ואת השלבים לסגירת מכירות.

 

תוכנית תפעול: הסבירו את התפעול היומיומי של החנות, כולל ניהול מלאי, שירות לקוחות ופריסה של החנות.

 

תחזיות פיננסיות: קבעו את ההכנסות וההוצאות הצפויות, כולל עלויות הקמה ותחזיות תזרים מזומנים לשנים הראשונות של העסק.

 

ניהול ואיוש: פירוט המבנה הארגוני, אחריותם של אנשי צוות ודרישות כוח האדם.


נספח: כללו כל מידע נוסף התומך בתוכנית העסקית, כגון נתוני מחקרי שוק, קורות חיים של אנשי צוות והסכמים עם ספקים.

דוגמא לתוכנית עסקית לחנות למכירת טלפונים סלולריים

תקציר מנהלים:

החנות היא חנות חדשה המתמחה במכירת טלפונים סלולריים ואביזרים נלווים. המטרה שלנו היא לספק ללקוחות מבחר רחב של מוצרים איכותיים במחיר סביר ושירות לקוחות יוצא דופן. אנו מתכננים לכוון לאנשי מקצוע צעירים ולמשפחות ונבדיל את עצמנו מהמתחרים על ידי מתן שירות אישי וסביבת קניות נינוחה.

 

ניתוח שוק:

הביקוש לטלפונים סלולריים ממשיך לגדול, מונע מהתקדמות הטכנולוגיה והשימוש הגובר בסמארטפונים לשימוש אישי ועסקי כאחד. שוק היעד שלנו הוא תחרותי ביותר, אנו מתכננים לבדל את עצמנו על ידי הצעת צוות מכירות בקיא וידידותי, שירות לקוחות מותאם אישית, וסביבת קניות רגועה.

 

מוצרים ושירותים:

החברה תציע מגוון רחב של טלפונים סלולריים מיצרנים מובילים, אביזרים כגון נרתיקים, מטענים ומגני מסך. כמו כן נציע שירותי תיקון לטלפונים שבורים. המטרה שלנו היא לספק ללקוחות חווית קנייה נקודתית לכל צרכי הטלפון הסלולרי שלהם.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

נשתמש בגישת שיווק לרבות פרסום בעיתונים ומגזינים מקומיים, מדיה חברתית ושיווק בדוא"ל. כמו כן, נציע מבצעים והנחות כדי להביא תנועה לחנות. צוות המכירות שלנו יוכשר לספק שירות לקוחות יוצא דופן ולסגור מכירות באמצעות בניית מערכות יחסים והקשבה פעילה.

 

תוכנית מבצעים:

עולם הסלולר ימוקם במרכז קניות הומה בעיר, עם גישה נוחה ללקוחות. לחנות תהיה פריסה פתוחה ומסבירת פנים, עם שילוב של שולחנות תצוגה ומדפים המציגים את המוצרים שלנו. ניהול המלאי יתבצע באמצעות מערכת ממוחשבת, המאפשרת לנו לבצע חידוש מלאי מהיר של פריטים פופולריים ולעקוב אחר המכירות.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנים מעסק לעסק.

 

ניהול ואיוש עובדים:

עולם הסלולר יהיה בבעלות ומופעל על ידי ___, עם ניסיון בענף זה. צוות ההנהלה יכלול גם מנהל חנות וצוות מכירות של עובדים. כל העובדים יקבלו הכשרה בנושא הכרת המוצר ושירות הלקוחות.

 

נִספָּח:

הנספח כולל נתוני מחקרי שוק, קורות חיים של אנשי צוות, הסכמים עם ספקים ותחזית מפורטת של תקציב ותזרים מזומנים לשלוש שנות הפעילות הראשונות.

פניה מהירה: