איך לפתוח עסק לשיווק עסקים?

תמיד אמרו לכם שיש לכם כושר שכנוע? תוכלו לעשות מזה כסף טוב. מי צריך משווק עסקי ואיך פותחים עסק לשיווק עסקים? מה שרציתם לדעת בנושא, נמצא כאן. המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים מסבירים. 

מי קהל היעד בהקמת עסק לשיווק עסקים? 

  • בעלי חברות. 
  • בעלי עסקים. 
  • ספקים. 
  • יבואנים.
  • נותני שירות. 
הקמת עסק של שיווק עסקים

מי צריך משווק עסק? 

עסק בהקמה המעוניין להתחיל עם כמות לקוחות גבוהה, או אפילו מינימלית, חייב ליצור קשרים לשם כך. גם עסקים קיימים המעוניינים להגדיל את היקף המכירות נעזרים בשירות שיווק עסקי. אם יש לכם כושר שכנוע ועברתם בהצלחה קורסי שיווק להנעה לפעולה, אתם יכולים להצליח בגדול, בעז"ה. 

בימינו הכל מבוסס על שיווק. כל גוף ידאג ליחצן את עצמו. גם אם מדובר בגוף ללא מטרות רווח… 

איך פותחים עסק לשיווק עסקים? 

  • מיתוג מיתוג ומיתוג – עסק כמו שלכם חייב להיות ממותג בצורה מאוד מקצועית שיגרום לכל בעל עסק רצון אדיר להגיע דווקא אליכם כדי להכפיל את המכירות. היעזרו באיש פרסום לעיצוב הפרסום שלכם. גם אם אתם אלו שהולכים לפרסם אחרים, עשו מאמץ לבנות עסק ממותג ואטרקטיבי.
  • פתיחת תיק עסק – עליכם להירשם כעסק לכל דבר ועניין, גם אם אין לכם משרד ומקום פרונטלי בו אתם מקבלים את הלקוחות שלכם. כדי להירשם כבעל עסק בצורה חוקית במדינת ישראל, עליכם לפנות לרשויות המס, המע"מ והביטוח הלאומי. רוב בעלי העסקים הקטנים פונים למנהל חשבונות שיסדיר עבורם את הבירוקרטיה הזו.
  • בניית אתר אינטרנט – בעסק כמו שלכם, אין לכם הגבלה על מיקום גיאוגרפי ולכן, על בניית אתר אינטרנט לא כדאי לוותר. תוכלו לשווק עסקים בכל אזור שהוא ברחבי הארץ. על ידי הקמת אתר אינטרנט תוכלו לבסס את כמות הלקוחות שלכם. כדי לשמוע עוד על הקמת אתר אינטרנט היכנסו לאתר המפתח דיגיטל.
  • ייעוץ עסקי – כדי להפוך את העסק שלכם לעסק רווחי, חובה לפנות לייעוץ עסקי. על ידי ייעוץ עסקי אתם יכולים להגדיל את רווחיות העסק לבלי היכר.

אתם מוזמנים להכיר את המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים שיתנו לכם יד בתהליך הקמת העסק והניהול השוטף. לקביעת פגישה ראשונה ללא עלות עם יועצי המפתח דיגיטל, דברו איתנו. 

איך לבנות תוכנית עסקית לשיווק עסקים?

  1. תקציר מנהלים
  • סקירה קצרה של העסק, שירותיה, שוק היעד ויעדי השיווק שלה
  • סיכום תוכנית השיווק והתקציב.

 

  1. אודות החברה
  • רקע על העסק, הייעוד והערכים שלה
  • תיאור השירותים ושוק היעד
  • ניתוח תחרות וחקר שוק

 

  1. יעדי שיווק
  • הגדירו יעדים עבור תוכנית השיווק
  • דוגמאות לכך עשויות לכלול הגברת המודעות למותג, הגברת המכירות, שיפור נאמנות הלקוחות וכו'.

 

  1. שוק היעד
  • ניתוח מפורט של קהל היעד.
  • תיאור האופן שבו החברה תגיע ותתקשר עם שוק היעד שלה באמצעות פלטפורמות שיווק שונים

 

  1. תוכנית שיווק
  • תיאור של הצעת השירות, כולל הטבות ועוד
  • ניתוח אסטרטגיית התמחור וכיצד היא משתלבת בשוק
  • סקירה כללית של תוכנית הקידום, לרבות פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות
  • דיון באסטרטגיית המקום 

 

  1. תוכנית יישום
  • תוכנית פעולה שלב אחר שלב לביצוע האסטרטגיה השיווקית
  • ציר זמן לאבני דרך מרכזיות והקצאת תקציב לכל פעילות שיווקית

 

  1. הערכה ובקרה
  • הקמת מערכת למדידה ומעקב אחר הצלחת התוכנית השיווקית
  • תכנון בדיקה שוטפת של התוצאות, ביצוע התאמות לפי הצורך ודיווח על התקדמות.

 

   8. סיכום

  • ציינו מחדש את יעדי השיווק וסכמו את המרכיבים המרכזיים של תוכנית השיווק
  • הדגישו את החשיבות של מעקב אחר ההתקדמות, מדידת תוצאות וביצוע תיקוני קורס לפי הצורך.
פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

דוגמא לתוכנית עסקית לשיווק עסקים

 

  1. תקציר מנהלים

העסק שלנו הוא סוכנות שיווק המתמחה בסיוע לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם.

שוק היעד שלנו הוא עסקים מהקטנים לגדולים, ומטרת השיווק העיקרית שלנו היא להגדיל את מספר הלקוחות החדשים בזמן קצר.

 

  1. אודות החברה

העסק הוקם ע"י ___, שראה צורך בפתרונות שיווק נוחים ויעילים עבור עסקים.

המשימה שלנו היא לספק פתרונות שיווק יעילים לעסקים.

אנו מציעים [רשימת שירותי שיווק].

 

  1. שוק היעד

שוק היעד שלנו הם עסקים בכל הגדלים.

נגיע לשוק היעד שלנו באמצעות מדיה חברתית ופרסום ממומן ואורגני.

 

  1. תוכנית שיווק

מוצר: שירותי השיווק שלנו כוללים [רשימת שירותים].

מחיר: אסטרטגיית התמחור שלנו היא [אסטרטגיית תמחור], ואנו מאמינים שהיא תחרותית בשוק עסקי השיווק.

קידום: תוכנית הקידום שלנו כוללת [רשימת פעילויות שיווקיות].

מקום: אסטרטגיית ההפצה שלנו היא_____, ואנו נמכור את השירותים שלנו באמצעות פרסום 

ממומן ואורגני

 

  1. הערכה ובקרה

אנו נמדוד את הצלחת תוכנית השיווק שלנו, נעקוב באופן קבוע אחר ההתקדמות שלנו, נבצע התאמות לפי הצורך.

 

  1. סיכום

תוכנית השיווק שלנו שואפת להגדיל את מספר הלקוחות החדשים, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולהגדיל את ההכנסות.

אנו בטוחים ביכולתנו לבצע את התוכנית בהצלחה, ואנו מאמינים שפעילויות השיווק שלנו יסייעו לנו להשיג את היעדים שלנו.