איך להקים עסק תקליטנות לחתונות ואירועים (דיג'יי)

לכל אירוע יש את הפואנטה שלו. אבל כל חתונה, מסיבה או אירוע משמח אחר, מחייבים תקליטן מקצועי שהוא זה שיעשה את השמחה. התקליטן במסיבה הוא זה שיוצר את הפסקול של האירוע. בזכותו האירוע הופך למשהו בלתי נשכח. 

כאן תקליטנים יקבלו מידע שיסייע להם בהקמת העסק שלהם. המומחים של המפתח לליווי והקמת עסקים כאן בשבילכם. 

מי צריך תקליטן DJ?

  1. חתונות. כל חתונה שמחה, מארחת תקליטן מקפיץ. חתונה שמחה היא חתונה עם תקליטן dj.
  2. אירועים – בר מצוות, בת מצוות, בריתות, מסיבות ועוד. 
  3. חברות הפקה המספקות מוזיקה לאירועים נזקקות לתקליטנים פרילנסרים.

איזה ציוד תקליטן DJ צריך?

  1. נגן איכותי וחזק. כמו: קומפקס דיסק/ פטיפון/ רדיו קסטות וכו'.
  2. מיקסר לעיבוד הקולות.
  3. כבלים לסאונד ולחשמל, דאגו גם לכבלי גיבוי.
  4. קונטרולר – העדיפו קונטרולר שיש בו גם כרטיס קול וגם מיקסר פנימי כדי לחסוך בשינוע ציוד.
  5. מחשב עליו מותקנות תוכנות הקלטה וקבצי מוזיקה.
  6. אוזניות מקצועיות, מערכות הגברה ועוד.
תקליטן

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהו תפקידו של תקליטן מנוסה?

תפקידו של תקליטן יהיה להפעיל מוזיקה קצבית, לשלב תאורה, שירה, קצב והרמוניה. כמובן שהכל צריך להיעשות לפי בקשת הלקוח. ככל שהתקליטן מומחה ומקצועי יותר, הוא יצליח יותר בשילוב המוזיקה המתאימה. מתי לזרום עם תגובת הקהל, איך לשלהב את הקהל, וזו אומנות בפני עצמה. 

אל תצאו לשטח לפני שערכתם חזרות. בקשו מידידים וחברים שיזמינו אתכם בעלות סמלית לאירועים ושם תעשו את הסטאז' שלכם. כך בהמשך תוכלו לפרסם את עצמכם עם המלצות חמות מהשטח. רק כאשר אתם מרגישים בטוחים מאוד, תוכלו לצאת לדרך

מהם השלבים לפתיחת עסק לתקליטנות לאירועים?

השלב הראשון של פתיחת עסק חדש יהיה לפנות לייעוץ עסקי. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם סוגרים את העסק. פנו ליועץ עסקי מנוסה, בקשו ממנו שיבנה עבורכם תוכנית עסקית שתכיל את כל נתוני העסק. הוא יפרט את כל מאזן ההכנסות וההוצאות, כמה תשלמו על הציוד הנדרש, כמה תרוויחו מכל אירוע וכו'. רק אחרי שיש לכם ביד תוכנית עסקית מסודרת, אז תוכלו להתקדם הלאה לפי התוכנית העסקית.

תוכלו להתרשם מהעסק שאנו מלווים כבר מעל 10 שנים בתחום של דיגי'י לאירועים – חברת סלייד מיוזיק