איך להיות משווק מצליח של קופות רושמות?

קופה רושמת ומכשירי לסליקת אשראי היא חובה לכל עסק מצוי. ענף הקופה הרושמת התפתח מאוד בשנים האחרונות. אם בעבר קופה רושמת הייתה כלי לביצוע החשבון והנפקת הקבלה, הרי שבעשור האחרון מפותחות קופות רושמות ממוחשבות המסנכרנות מידע ביניהם, מאפשרות סליקת אשראי, שקילת מוצרים ומאפשרות תקשורת נדרשת לפי הגדרות העסק. אם ברצונכם להקים עסק לשיווק קופות רושמות, תשמחו לקרוא את המדריך שלנו בנושא. 

מי קהל היעד שלכם? 

קופה רושמת

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

לפני שאתם מתחילים להשקיע בהקמת העסק שלכם, חשוב להבין את חשיבות ונחיצות המוצר שאתם משווקים. קופה רושמת הינה מוצר הכרחי לניהול שוטף ותקין של כל חנות באשר היא. היא מאפשרת:

  • מעקב אחרי הכנסות העסק. 
  • יצירת סיכום יומי מדויק. 
  • הפקת קבלות מכירה במהירות. 
  • מהירות השירות – באמצעות קופה רושמת משרתים את הלקוח בצורה מהירה ויעילה. 
  • בעזרתה ניתן לקבל מזומן אשראי שוברים וכל צורת תשלום. 

אילו סוגי קופות רושמות קיימות? 

  1. קופה רושמת סטנדרטית – קופה שולחנית המאפשרת להנפיק כמה סוגי דוחות (לשימוש אישי שלכם) וקבלת אמצעי תשלום (הלקוח). כיום קופות אלו פחות מבוקשות…

  2. קופה רושמת ממוחשבת – קופה ממוחשבת המאפשרת סנכרון נתונים, ביצוע פעולות מהירות והנפקת חשבוניות ברורות. צורת התשלום יעילה בהרבה ומאפשרת גם סליקת אשראי. בנוסף לכך, ניתן להפיק דרכה דוחות שונים שיעזרו לכם לעבוד מול מנהל החשבונות. לקופה ממוחשבת מעלות רבות מאוד – ניתן לתמחר את המלאי בחנות, לנהל את העובדים, להפיק דוחות בקרה על המכירות בעסק, להגדיר הנחות בזמנים מסוימים באופן אוטומטי וכו'. 

 

כיום, כל בעל עסק מעדיף קופה רושמת ממוחשבת. קופה ממוחשבת גם היא נכללת בתוך קטגוריה גדולה של סוגי קופות ממוחשבת. בדקו את האפשרויות העומדות בפניכם, איזה קופות רושמות אתם יכולים לשווק ומה יש לכם להציע לבית העסק. כך תוכלו להתמקד בקהל היעד המתאים למוצר שלכם. בעל חנות ירקות לדוגמה, לא יעזר בקופה רושמת ללא משקל, בעל חנות ענקית המכילה מספר עמדות תשלום, ירצה אפשרויות לסנכרון נתונים ובקרה מתמדת. כדאי להתמקד בקהל היעד המתאים לכם.