Search
Close this search box.

איך בעלי עסקים שורדים עם התפשטות האומיקרון? 

סף הסבל של בעלי עסקים ירד מאז תחילת התפשטות נגיף הקורונה. עכשיו, אחרי שכבר הכל היה נראה מאחורינו, לאף בעל עסק אין את הכוחות להתמודד מול התחלואה המתחדשת. אמנם את הפחד הראשוני צלחו כבר. אנשים יוצאים לקניות, לבילוי ולכל צורך אחר. אבל בפועל, הרבה עובדים נכנסים לבידוד, עסקים נאלצים להפסיק לתת שירות באופן חלקי או מלא, בגלל תחלואה של העובדים… במקומות רבים אין כניסה ללא תו ירוק ובקיצור, הקורונה הביאה לסגר שקט. 

מה מצב העסקים לאור התחלואה? 

ההתמודדות של בעלי העסקים מתחילה להידמות לתחילת משבר הקורונה. בתי ספר רבים נסגרים, כיתות שלמות יוצאות לבידוד וכתוצאה מכך עובדים חייבים להיעדר ממקום עבודתם כדי להישאר עם הילדים, רבים מאוד חולים ונכנסו לבידוד משפחתי ללא הכנסה מהעבודה. בנוסף לזאת, אספקת הסחורה המיובאת מתעכבת. כבר כמעט שנתיים שאספקת המוצרים נמצאת בשיבוש, מחירי מוצרים רבים התייקרו מאז פרוץ הקורונה. בשבוע האחרון מספרים בנמלים ראשיים בעולם כי אוניות רבות עומדות בתור להיכנס לפרוק סחורה, אך התור לא מתקדם. אנשי צוות רבים שאמורים לטפל בסחורה, יושבים בביתם כשהם מאומתים לאומיקרון. ובקיצור, המצב קטסטרופה.  

שרשרת ההדבקות המשתוללת כעת בעולם גרמה לפגיעה בתחום התעופה. אמנם הרבה פחות מדינות סוגרות את השמיים. אבל למרות זאת, אנשים רבים מבטלים טיסות בגלל החשש לצאת לעולם הפתוח ולהביא עוד זנים, וכן כתוצאה מקבלת תשובה חיובית בעת ביצוע הבדיקה בשדה התעופה. 

אומיקרון

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

בעלי מסעדות נמצאים מול שוקת שבורה

הדבר הראשון בו אנשים נוהגים לקצץ ברגעים של לחץ, פחד או במילים קצרות – קורונה, זה בבילוי, יציאה למסעדות. בעלי מסעדות מתחננים שיעזרו להם ויתמכו בהם כדי שלא יקרסו כלכלית. בתחילת משבר הקורונה בעלי עסקים רבים לקחו על עצמם הלוואות כדי לממן עלויות מינימליות שוטפות. הלוואה נוספת תגרום להם לפשיטת רגל. בנוסף לעסק שהם מנהלים, הם גם מנהלים חיי משפחה, אמורים לשלם משכנתא שבינתיים מוקפאת עקב אי יכולת כלכלית, והכל ממש צולע. מה הם אמורים לעשות?! 

שורה תחתונה – במדינות בעולם שומעים על עוד ועוד בתי עסקים שנסגרים, לתקופה זמנית, או לתמיד. המציאות עצובה, בעיקר בגלל שרוב בעלי העסקים כל כך מתאמצים להצליח לשלם את ההלוואות שהם צברו במהלך נגיף הקורונה. 

רוצים לצאת מבור ההלוואות? רוצים לדעת איך לנהל את העסק שלכם למרות כל המשברים? המומחים של מחברת המפתח ללווי והקמת עסקים נמצאים כאן כדי לעזור לכם. אנו מתמחים בליווי של עסקים בהקמתם וליווי עסקים ליציאה ממשברם פיננסיים. מוזמנים להגיע אלינו לפגישת היכרות ללא עלות שתתן לכם את מה שאתם צריכים כדי להביא לשינוי מהותי בהתנהלות העסק. התנהלות כלכלית יציבה בעסק היא דבר מעשי וכל בעל עסק שרק רוצה, יכול להצליח. 

פניה מהירה: